Ik denk dat de grote afstand richting Pater en Kwaremont gaatJeremie wrote:Welke stukken mis ik als ik opteer voor de 55km ipv de 70km?
grts ,
Stic
Ik denk dat de grote afstand richting Pater en Kwaremont gaatJeremie wrote:Welke stukken mis ik als ik opteer voor de 55km ipv de 70km?
Als ik jou was zou ik zaterdag nen halven dag verlof nemen of .....zondagmorgen zeer vroeg rijden.edi wrote:Als zaterdag werker mis ik deze mooie tocht.
Donderdag vrij. Staat deze rit al volledig uitgepijld?
Stic wrote:Ik denk dat de grote afstand richting Pater en Kwaremont gaatJeremie wrote:Welke stukken mis ik als ik opteer voor de 55km ipv de 70km?
grts ,
Stic
Passeert niet in Anzegem-centrum, best starten in Smesseplein.jeroenie wrote:morgen ook eens deze meepikken. passeert de rit ergens richting het centrum van anzegem om in te pikken of is het allemaal yvegem-tiegem-avelgem?
Post by meester biek »
Vandaag dagje verlof en geprofiteerd om vanmiddag het Oost-Vlaamse deel (de Vlaamse Ardennen dus) eens te rijden.route64 wrote:Beste bikers,
vrijdag nog even parcour afwerken en verkennen, ik hou jullie op de hoogte.
Morgen en zaterdag al echte dooi met circa 9°C voorzien.
Tzal goe berijdbaar zijn!![]()
![]()
en...... beter dan vorig jaar, toen 30 liter neerslag gehad de nacht voor en de dag van onzen rit. Da was ploeteren!
de SV-organisatie
Post by Herder Alex² »