15.01.2017 - Oostmalle - Wintermtb DLT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
stresskip
- Mountainbiker
15.01.2017 - Oostmalle - Wintermtb DLT
INSCHRIJVEN VAN 8 tot 10.30 U. ATHENEUM HERENTALSEBAAN 54 OOSTMALLE
LEDEN 3€ NIET LEDEN 5€
38 OF 48 KM-DOUCHES-KLEEDKAMERS-BEVOORRADING-PECHDIENST-FIETSBEWAKING-GROTE PARKING-FIETSAFSPUITDIENST
WE TREKKEN NAAR DE LILSE BERGEN WAAR DE ZANDGROND HEEL WAT WATER KAN SLIKKEN EN ER DUS VRIJ GOED TE RIJDEN IS.
LEDEN 3€ NIET LEDEN 5€
38 OF 48 KM-DOUCHES-KLEEDKAMERS-BEVOORRADING-PECHDIENST-FIETSBEWAKING-GROTE PARKING-FIETSAFSPUITDIENST
WE TREKKEN NAAR DE LILSE BERGEN WAAR DE ZANDGROND HEEL WAT WATER KAN SLIKKEN EN ER DUS VRIJ GOED TE RIJDEN IS.
-
Stevestrong
- Mountainbiker
Re: 15.01.2017 - Oostmalle - Wintermtb DLT
Post by Stevestrong »
Dat is volgende week vanuit wechelderzande.
-
stresskip
- Mountainbiker
Vandaag 13/01 parcoursverkenning gedaan en zoals te verwachten is het er nat maar.... goed te rijden zoals ik al aangehaald heb die zandgrond laat echt wel wat door.
Morgen gaan we afpijlen en de verwachtingen voor zondag vallen al bij al nog mee.
Morgen gaan we afpijlen en de verwachtingen voor zondag vallen al bij al nog mee.
Ik ga deze tocht morgen nog eens rijden als de weersomstandigheden het toelaten. Is een leuke tocht.
Jammer alleen dat de douches daar steeds koud zijn. Ik heb dat al enkele keren meegemaakt.
Jammer alleen dat de douches daar steeds koud zijn. Ik heb dat al enkele keren meegemaakt.
-
derondfietser
- Mountainbiker
-
stresskip
- Mountainbiker
Ziezo afgepijld. Parcours ligt er redelijk zwaar maar zeker niet onoverkomelijk bij . Met het nat van de laatste dagen hadden we ook niet echt anders verwacht.
De profs in het veld smeken al weken om nattigheid waarom zouden jullie zich dan laten kennen.
ivm de douches: dit kaarten wij al verschillende jaren aan bij de school maar blijkt een prijskaartje te hebben waarvoor de centen nu niet voorhanden zijn.
De profs in het veld smeken al weken om nattigheid waarom zouden jullie zich dan laten kennen.
ivm de douches: dit kaarten wij al verschillende jaren aan bij de school maar blijkt een prijskaartje te hebben waarvoor de centen nu niet voorhanden zijn.
De Profs zitten nu allemaal droog in 't warme zonneke in Spanje, en een paar gaan nu eens een koerske rijden in het zonnige Rome..stresskip wrote:De profs in het veld smeken al weken om nattigheid waarom zouden jullie zich dan laten kennen.
Dus die roepen wel, maar als het eropaankomt zien we ze niet...
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
TaurineR wrote:De Profs zitten nu allemaal droog in 't warme zonneke in Spanje, en een paar gaan nu eens een koerske rijden in het zonnige Rome..stresskip wrote:De profs in het veld smeken al weken om nattigheid waarom zouden jullie zich dan laten kennen.
Dus die roepen wel, maar als het eropaankomt zien we ze niet...
Volgens mij, maar allez ik kan het mis hebben, bedoelt hij de profs bij het veldrijden en niet degene van op de weg die nu idd in het zuiden zijn, overigens hoef je daar nu ook jaloers op te zijn want op sommige plaatsen in zuid europa heeft het ook gesneeuwd.