08.01.2017 - Herenthout - MTB
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
petruskie
- Mountainbiker
Re: 08.01.2017 - Herenthout - MTB
Ik ga mijn kat sturen, het ligt er hier in westerlo nog veel te slecht bij. En al dat zout is ook niet zo goed voor mijn fietske.
Hallo, ik moet eerlijk toegeven dat de staat van het parcours minder was dan eerst gedacht. Wij hadden toch ook beetje meer dooi verwacht zodat alles beter en veiliger was. Maar ja, dit heb je natuurlijk niet in de hand.
Voor zij die gevallen zijn, laat ons hopen dat het al bij al nog een beetje meeviel met de eventuele kwetsuur ...
Verder wil ik alle aanwezigen nog eens extra bedanken en bij deze kan ik je beloven dat wij ons niet laten doen door dit winterprikje. Op naar de volgende editie!!
Tot volgende week op 1 van de toertochten in de buurt.
Voor zij die gevallen zijn, laat ons hopen dat het al bij al nog een beetje meeviel met de eventuele kwetsuur ...
Verder wil ik alle aanwezigen nog eens extra bedanken en bij deze kan ik je beloven dat wij ons niet laten doen door dit winterprikje. Op naar de volgende editie!!
Tot volgende week op 1 van de toertochten in de buurt.
Ik heb me goed geamuseerd met de fat bike
Jammer dat er geen echte baggerstroken waren...
Voor de rest een dikke pluim aan de organisatie
. ferm parcour, redelijk goed afgepijld, goeie bevoorrading, ruime parking, bewaakte fietsstalling... en bedankt mannen om de fiets af te spuiten! Tot volgend jaar