31.12.2016 - De Haan - Sylvester VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
meridagirl
Mountainbiker

Re: 31.12.2016 - De Haan - Sylvester VTT

Post by meridagirl »

Amai dat was een fantastisch tochtje. Het nieuwe parcours werd heel zeker gesmaakt en we kijken alweer uit naar volgend jaar. Bedankt aan de organisatie.
Waar zouden we de foto's kunnen terugvinden?
Sportieve groeten en een happy 2017 met veel bike plezier.
SingleTrackMan
Mountainbiker

Post by SingleTrackMan »

Slazwierder wrote:
smogfrogie wrote:... en het duinenpad tussen Oostende en De Haan ...
Bedoel je het stuk dat langs de Twins club passeert? Ik heb er daar hééééél veel zien misrijden. Iedereen reed daar op het strand terwijl het de bedoeling was dat je op die betonnen dijk bleef rijden. Aan de Twins moest je dan rechts omhoog het duinenpad volgen.
Er is daar een pijl verdraaid waardoor iedereen fout reed, waarschijnlijk een flauwe plezante...
Spijtig want was nog een mooi stuk. Wij kennen de regio goed waardoor we nog juist zijn gereden.
verry slowwww
Mountainbiker
Location: granville mahone(oud),canyon yellowstone, fat rat ktm

Post by verry slowwww »

meridagirl wrote:Amai dat was een fantastisch tochtje. Het nieuwe parcours werd heel zeker gesmaakt en we kijken alweer uit naar volgend jaar. Bedankt aan de organisatie.
Waar zouden we de foto's kunnen terugvinden?
Sportieve groeten en een happy 2017 met veel bike plezier.
dacht gezien te hebben ,mtb you ,maar nog niks te zien :wink:
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

Foto's komen op MTB-You.
smogfrogie
Mountainbiker

Post by smogfrogie »

Slazwierder wrote: Bedoel je het stuk dat langs de Twins club passeert? Ik heb er daar hééééél veel zien misrijden. Iedereen reed daar op het strand terwijl het de bedoeling was dat je op die betonnen dijk bleef rijden. Aan de Twins moest je dan rechts omhoog het duinenpad volgen.
Ik bedoelde inderdaad dat stuk en ben net zoals tientallen/honderden anderen het strand opgegaan. De pijl hing aan een trapje naar beneden (daar i-mac met zijn nieuwe booi zien terugkeren trouwens). Echter geen bord zien staan voor deze strandzone, wat elders wel prima aangeduid was. Dus 't was een vreemde situatie daar en een 8tal km non-stop strand.
Spijtig dat mensen zoiets doen.
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

toch een ontgooheling .....toen ik den apres binnen kwam was het geen keizer karel zoals andere jaren en ik lust geen leffe.Aja de tocht ....ewel kwas ook kerieus wat da ze hier uit hun mouw gingen schudden na die terreur aanslag van de wandelaars en groenen op enkele prachtige stukken.Die gasten hebben da prachtig opgelost,de alternatieven waren geen reklamepraatjes maar zeer toffe pasages.Hier werd eenorm veel werk ingestoken ,aanleggen nieuwe tracks ,de vettige strook aan de voetgangersbrug opgevoerd met zand ....Ook de verschillende stukken van en naar strand waren zeer uitdagend (zelfs met fatbike) .Alleen mijn benen zaten al op feestmodus en het ging voor geen meter .Spijtig ook camera vergeten ,dus geen filmke van deze supertocht .
Slazwierder
Mountainbiker

Post by Slazwierder »

smogfrogie wrote: De pijl hing aan een trapje naar beneden (daar i-mac met zijn nieuwe booi zien terugkeren trouwens).
Klopt, ik heb die pijl (gelukkig) niet zien hangen. Vond het daar al raar dat iedereen het strand opging :-k

Image
BeachyBoy
Mountainbiker

Post by BeachyBoy »

Bedankt aan de net geen 2000 geregistreerde deelnemers.
Bedankt aan de instanties (Gemeentes De Haan, Bredene, Oostende, ANB, MDK, Duneroze, …) die de (nieuwe) parcours(delen) hebben mogelijk gemaakt.
Alle sponsors, ondersteunende organisaties die o.a. de bevoorradingen, inschrijving, après, … mogelijk maakten, eveneens bedankt.
In het bijzonder merci aan de grote aantal vrijwilligers en helpende handen die deze organisatie gebracht hebben tot een mooie afsluiter van het mtb-jaar!

We zijn ons gedegen bewust van het ‘file’-probleem en zoeken naar oplossingen zonder aan de kenmerkende parcourseigenschappen te moeten inboeten.

Alvast een gezond en sportief 2017 gewenst en tot de volgende!
BeachyBoy
Mountainbiker

Post by BeachyBoy »

Slazwierder wrote:
smogfrogie wrote: De pijl hing aan een trapje naar beneden (daar i-mac met zijn nieuwe booi zien terugkeren trouwens).
Klopt, ik heb die pijl (gelukkig) niet zien hangen. Vond het daar al raar dat iedereen het strand opging :-k

Image
Het was idd niet de bedoeling, 's morgens tijdens de 'vroege verkenning' stond de pijl wel degelijk nog recht door. Blijkbaar zijn er individuen die het amusant vinden om de deelnemers het verkeerde pad op te sturen. Gelukkig zijn de verdraagzame en tolerante mensen nog in de meerderheid.
Slazwierder
Mountainbiker

Post by Slazwierder »

Filmke vd grote toer: " onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply