12.02.2005 Mountainbike.be Winterdag. ROTSELAAR
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
- HorryBorry
- Mountainbiker
Post by HorryBorry »
Ze weten nu nog niet wat voor een weer het morgen gaat worden, laat staan dat ze het weer voor binnen 4 dagen al zouden voorspellen.
:-s
:-s
- swerkfiets
- Mountainbiker
Post by swerkfiets »
hier van het zelfde ook griep maar dokter heeft een wondermiddel voorgeschreven Tamiflu 75mg behoorlijk straf spul en het zou binnen 2 dagen weg zijn
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Normaal gezien kom ik ook.
Ttz, als het griepvirus dat mijn dochters in bed houdt, mij ook niet te pakken krijgt.
Ttz, als het griepvirus dat mijn dochters in bed houdt, mij ook niet te pakken krijgt.
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Ik denk dat ik prijs heb : daarstraks 73Km langs de Dender gereden met een hoge trapfrequentie en lage hartslag. Allez, geprobeerd om hartslag laat te houden - geen avance : bij het minste zuchtje wind moest ik naar 39X19 of zoiets. Gemiddelde snelheid ligt bijna 5/u lager dan normaal en moest forceren om hartslag binnen de zone te houden.jerommeken wrote:Normaal gezien kom ik ook.
Bovendien komt er uit mijn Louis Treize -borstkast een verdacht geluid. Kan natuurlijk een houtworm zijn maar ik vrees voor een virus.
Me not happy
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Op de site van de bodemkundige dienst is de voorspelde hoeveelheid regen voor zaterdag al gezakt van 12,5 naar 7,5mm. En van een buike regen smelte nie zenne. Met een bitteke geluk komen we nog goed weg, laat diene mudbike dus maar aan de kant