de bikewash staat aan het gebouw "bezoekerscentrum webbekoms broek"snellle edddy wrote:knap ding zeg , om onderweg uwe bike af te spuiten . zouden ze meer moeten plaatsen op de blozo trajecten .
domein is open van zonsopgang tot zonsondergang
Post by whaleshark »
SuperStijnRR wrote:De werken op de blauwe route zijn al een paar maand af. Je kan overal terug door.
Welke hebt ge gereden, want de rode lijkt me wel de moeite die nu en dan over de stadswallen passeert, als ge daar nu en dan van het traject afwijkt en een stuk van de rode wandelroute (toevallig ook een rood driehoekje, maar tegenovergestelde richting) meepikt, kunt ge u ook danig amuseren.kevx wrote:Vandaag deze toer es gaan rijden en verwachtte er wel wat van.
Was me da nen tegenvaller pfff, allemaal bijna brede dreven, oke wel wat klimwerk maar totaal niet te vergelijken
met de tt's die ik in Diest al es gereden heb.
Ik heb de blauwe en de rode gereden... Ben helemaal niet bekend in de buurt dus van de toer afwijken was niet echt een optie.JohanB wrote:Welke hebt ge gereden, want de rode lijkt me wel de moeite die nu en dan over de stadswallen passeert, als ge daar nu en dan van het traject afwijkt en een stuk van de rode wandelroute (toevallig ook een rood driehoekje, maar tegenovergestelde richting) meepikt, kunt ge u ook danig amuseren.kevx wrote:Vandaag deze toer es gaan rijden en verwachtte er wel wat van.
Was me da nen tegenvaller pfff, allemaal bijna brede dreven, oke wel wat klimwerk maar totaal niet te vergelijken
Die pijl zegt mij blijkbaar niet veel, eens op letten als ik nog eens in Diest aan het biken ben.kevx wrote:Ik heb de blauwe en de rode gereden... Ben helemaal niet bekend in de buurt dus van de toer afwijken was niet echt een optie.JohanB wrote:Welke hebt ge gereden, want de rode lijkt me wel de moeite die nu en dan over de stadswallen passeert, als ge daar nu en dan van het traject afwijkt en een stuk van de rode wandelroute (toevallig ook een rood driehoekje, maar tegenovergestelde richting) meepikt, kunt ge u ook danig amuseren.kevx wrote:Vandaag deze toer es gaan rijden en verwachtte er wel wat van.
Ook nog een heel stuk verkeerd gereden door een rode bloso pijl te volgen waar ZIG op stond. Wat is daar eigenlijk de bedoeling van? Zeer verwarrend!