Door de harde regen van gisteravond deze morgen in volle twijfel vertrokken, doch eenmaal weg trok mijn stuur hevig naar links, richting Huybergen op.
Ter plaatse nog in het donker gestart, met af en toe maar een plasje, waar ik meestal netjes omheen kon.
Wat een heerlijke speeltuin is dit!
Daarna alles nog even herhaald met de korte afstand, en het parcours lag er nu helemaal drooggereden bij! Prachtige dag!
03.01.2016 - Huijbergen (Ned)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 03/01/2016 HUIJBERGEN
Wat ik gezegd, niet twijfelen! Topparcours!TaurineR wrote:Door de harde regen van gisteravond deze morgen in volle twijfel vertrokken, doch eenmaal weg trok mijn stuur hevig naar links, richting Huybergen op.
Ter plaatse nog in het donker gestart, met af en toe maar een plasje, waar ik meestal netjes omheen kon.
Wat een heerlijke speeltuin is dit!
Daarna alles nog even herhaald met de korte afstand, en het parcours lag er nu helemaal drooggereden bij! Prachtige dag!
- Dickie
- Mountainbiker
Kon je hier voor 8'en inschrijven?
Want dat was de enige reden waarom ik naar Steenhuffel ben gaan ploeteren, ik moest nl wat op tijd thuis zijn.
Want dat was de enige reden waarom ik naar Steenhuffel ben gaan ploeteren, ik moest nl wat op tijd thuis zijn.
- Strijkijzer
- Mountainbiker
Post by Strijkijzer »
Tip: als de organisatie de voorverpakte wafels uitpakt aan de bevoorrading dan zullen er meer en langer voorradig zijn :)
Nu vult iedereen zijn zakken.
@Dickie: ik ben gestart om 8.00u (normaal vanaf 8.30u) en toen waren er al een deel weg dus.......dit zal geen probleem geweest zijn.
Nu vult iedereen zijn zakken.
@Dickie: ik ben gestart om 8.00u (normaal vanaf 8.30u) en toen waren er al een deel weg dus.......dit zal geen probleem geweest zijn.
- rubber-12
- Mountainbiker
Zo'n aanschuiven voor de 'bergjes' heb ik nog nooit meegemaakt. Dus na de toer er nog eens over geknald (pijltjes waren al weg, maar gewoon het spoor volgen) en na den aprés op weg naar huis nog eens, maar dat ging héél wat trager
.
Er zijn trouwens precies veel wringers/aso's dit jaar. Altijd lachen met ons clubje als zoéne zijne bak vol krijgt van 5 man
, of in het decor belandt.
Er zijn trouwens precies veel wringers/aso's dit jaar. Altijd lachen met ons clubje als zoéne zijne bak vol krijgt van 5 man
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Een verslag van deze toertocht in Huijbergen kan je hier of hier lezen! Voor het topic op de Nederlandse site: klik hier! Voor een filmpje van MCV: klik hier!

Smoelenboek van De Papegaai Bike Team Stabroek * Bezoek ook eens StrammerMax’s Papegaaienblog en m'n site www.mtbwijzer.be * ???

Smoelenboek van De Papegaai Bike Team Stabroek * Bezoek ook eens StrammerMax’s Papegaaienblog en m'n site www.mtbwijzer.be * ???
e-mail gekregen van de organisator;
rit zou nu 46 à 46,5 km lang zijn.
Redelijk wat veranderingen tov van vorig jaar oa redelijk wat klimmetjes.
Veel volk zal er wel zijn (vorig jaar 1700 deelnemers) ondanks het feit dat het nu op een weekdag is maar veel mensen hebben verlof.
Veel volk zal er wel zijn (vorig jaar 1700 deelnemers) ondanks het feit dat het nu op een weekdag is maar veel mensen hebben verlof.
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Hopelijk in de positieve zin, aangezien het me leuk leek op youtube.Marcus3 wrote:e-mail gekregen van de organisator;
sowieso trekt deze rit aan door de klimmetjes.
morgenvroeg present, tenzij ik echt niet uit mijn bed kan (te koud excuses etc)