25e ATB Toertocht
18/12/2016
Start: 8.00-10.30
15kids - 25 - 35 - 45 km
Sportpark Jac van Hoek
Huijbergseweg 76
4630 Hoogerheide
Nederland
4,00 €
Kids -14 jaar: gratis
WTC Woensdrecht
phone 06 22 49 58 72
18.12.2016 - Hoogerheide
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Re: 18.12.2016 - Hoogerheide
Post by spiermassa »
onnodig van te vertellen zekers dat het hier weer in orde zal zijn in het singletrack paradijs van de brabantse wal...........ik zit er graag 300km voor in de auto.......alhoewel er is ook oosterhout nog 30km verder met een zeer goeie mtb-reputatie
- Petter
- Mountainbiker
De toertocht van Oosterhout zal deels over de vaste routes van Dorst gaan, wat overigens geen straf is. De toertocht in Hoogerheide maakt gebruik van de vele single tracks en natuurlijke hoogteverschillen die op de Brabantse wal te vinden zijn.
Een aantal paden zullen bekend zijn van andere tochten uit de omgeving, maar er liggen paden genoeg om toch weer een compleet andere tocht ineen te zetten...
Een aantal paden zullen bekend zijn van andere tochten uit de omgeving, maar er liggen paden genoeg om toch weer een compleet andere tocht ineen te zetten...
300 km? waar woon je wel?spiermassa wrote:onnodig van te vertellen zekers dat het hier weer in orde zal zijn in het singletrack paradijs van de brabantse wal...........ik zit er graag 300km voor in de auto.......alhoewel er is ook oosterhout nog 30km verder met een zeer goeie mtb-reputatie
Hier vanuit Sleidinge ongeveer 160 km heen en terug, een uurtje op en een uurtje af.
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Marcus3 wrote:300 km? waar woon je wel?spiermassa wrote:onnodig van te vertellen zekers dat het hier weer in orde zal zijn in het singletrack paradijs van de brabantse wal...........ik zit er graag 300km voor in de auto.......alhoewel er is ook oosterhout nog 30km verder met een zeer goeie mtb-reputatie
Daar waar dat da bordje staat "einde beschaving".
- Svenny007
- Mountainbiker
ik denk dat ik deze tocht ook ga rijden met m'n zoon.
als ik de filmpjes online bekijk denk ik dat mijn zoon deze ook geweldig gaat vinden,
geen te lange klimmen op het eerste zicht.....
als beginnende mountainbikers moeten we nog uitvissen welke toertochten het uitdagendste zijn voor ons.
en de keuze is wekelijks redelijk groot.
als ik de filmpjes online bekijk denk ik dat mijn zoon deze ook geweldig gaat vinden,
als beginnende mountainbikers moeten we nog uitvissen welke toertochten het uitdagendste zijn voor ons.
- spiermassa
- Mountainbiker
Post by spiermassa »
kuurne westvlaanderenMarcus3 wrote:300 km? waar woon je wel?spiermassa wrote:onnodig van te vertellen zekers dat het hier weer in orde zal zijn in het singletrack paradijs van de brabantse wal...........ik zit er graag 300km voor in de auto.......alhoewel er is ook oosterhout nog 30km verder met een zeer goeie mtb-reputatie
Hier vanuit Sleidinge ongeveer 160 km heen en terug, een uurtje op en een uurtje af.
- spiermassa
- Mountainbiker
Post by spiermassa »
onderschat de klimmetjes niet .....kort maar krachtig.....7op10 bikers staan daar te voet.....maar ge zult hier zekers plezier belevenSvenny007 wrote:ik denk dat ik deze tocht ook ga rijden met m'n zoon.
Oosterhout (met Dorst) is teveel singletrack voor een toertocht, steeds file (denk ik dan).
Dorst moet je zeker eens rijden in de week! dan is het grandioos!
Een walibi voor MTBers!..
Dus zondag is het Hoogerheide voor mij!
Dorst moet je zeker eens rijden in de week! dan is het grandioos!
Een walibi voor MTBers!..
Dus zondag is het Hoogerheide voor mij!