11.12.2016 - Sombeke - Waasmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Re: 11.12.2016 - Sombeke - Waasmunster
Post by BerggeitCasualFietser »
Nu nog hopen dat het niet te veel regent, heb geen tijd zondag om mijn bike deftig te moeten afkuisen zondag :D
deze ochtend zo een goeie 35 km van de tocht gereden , gekende paadjes maar droog en lekker bollend!
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
De pijltjes hangen in Tielrode al blijkbaar, zelf een kalklijn voor mijn deur 
-
dirk Thompson
- Mountainbiker
Post by dirk Thompson »
Hey Dominique vergeet jouw deur niet open te zetten hé morgenvroeg dan doen we er een technisch stukje bij !BerggeitCasualFietser wrote:De pijltjes hangen in Tielrode al blijkbaar, zelf een kalklijn voor mijn deur
De omloop ligt er super bij.
Het mountainbikeparcour aan de Mirabrug is zo goed hersteld door de gemeente Hamme (via de mannen van spoor 2) dat we het volledig kunnen rijden , FUN !
We gaan eerst nog door een bosje met de bruggetjes zodat we een andere intro het parcour kunnen
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
zal mijn honden buiten laten voor ik vertrek, dan gaan er een paar sprinten denk ik, ook technischdirk Thompson wrote:Hey Dominique vergeet jouw deur niet open te zetten hé morgenvroeg dan doen we er een technisch stukje bij !BerggeitCasualFietser wrote:De pijltjes hangen in Tielrode al blijkbaar, zelf een kalklijn voor mijn deur
Was best een zeer aangenaam tochtje
snel, maar afwisselend en toch wat htm
Alleen kan het volgens mij toch niet zo moeilijk zijn om te zorgen dat er warm water voorhanden is om te douchen
De afsuitstand was een grote verbetering met vorig jaar...maar nog steeds was er onvoldoende druk om de fiets proper te krijgen...
Alleen kan het volgens mij toch niet zo moeilijk zijn om te zorgen dat er warm water voorhanden is om te douchen
De afsuitstand was een grote verbetering met vorig jaar...maar nog steeds was er onvoldoende druk om de fiets proper te krijgen...
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Alweer leuk ritje in de streek , quasi geen modder , afspuitstand heb ik links laten liggen en dan maar Leffe meer gedronken ..
Parcours lag er netjes bij , hier en daar nieuwe stukjes ontdekt , mooi !
Parcours lag er netjes bij , hier en daar nieuwe stukjes ontdekt , mooi !