Mountainbiketocht WCB (wielerclub Beerse) met redelijk wat singletrack en het cyclocrossparcours van de Kievitsheide.
Inschrijving KFC Lentezon - stadionlaan Beerse
Starturen 08.00 - 10.00
Prijzen 3€ leden - 5€ niet leden
Afstanden 18 - 28 - 48 km
Andere opties : tot bevoorrading 48km en daarna de 28km volgen geeft 35km
tot bevoorrading 28km en daarna de 48km volgen geeft. 41km
Uitgebreide bevoorrading met diverse sooten koeken , bananen , soep en sportdrank van CONCAP
Mail: wielerclubbeerse@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
11.12.2016 - Beerse - Toertocht WCB (Wielerclub Beerse)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Donkey@base.be
- Mountainbiker
Re: 11.12.2016 - Beerse - Toertocht WCB (Wielerclub Beerse)
Post by Donkey@base.be »
Zal ook van de partij zijn en volg daarom de weersvoorspellingen nauwgezet. Er lijkt volgens de buienradar enkel regen te vallen tussen middernacht en 7h in de morgen en het zou niet om grote hoeveelheden gaan. Door de relatieve droogte van de afgelopen dagen zou het dan toch geen geploeter worden deze keer,
-
prosserke
- Mountainbiker
- Location: Cannondale flash 29er carbon , Scott 930 2014 , Ridley Helium , Ridley X-Fire
Gisteren de kids toer en de verbindingsstukken van de 28km al afgepiijld , deze middag volgt de rest.
Geen spatje modder op den toer te bespeuren , hopelijk is de weerman ons deze nacht goedgezind al kan het parcours nog wel wat water aan.
Geen spatje modder op den toer te bespeuren , hopelijk is de weerman ons deze nacht goedgezind al kan het parcours nog wel wat water aan.
- trage rappe
- Mountainbiker
Post by trage rappe »
ik ben er klaar voor, om eerst de 48 km. en dan de 28 als dessert
hopelijk niet te veel regen deze nacht
hopelijk niet te veel regen deze nacht
-
prosserke
- Mountainbiker
- Location: Cannondale flash 29er carbon , Scott 930 2014 , Ridley Helium , Ridley X-Fire
Alle onze cotroleurs weten morgenvroeg al wat te doen , mail gehad dat de pijlen in het gemeentebos aan de kievitsheide al verwijderd zijn
- drikkie
- Mountainbiker
ik ben er klaar voor: de 48 Km en dan de 28 voor dessert
van thuis vertrekken geeft zeker 100Km
en als de benen goed zijn nog eens de 28 Km
update van het parcours? als het nat is blijf ik thuis ?
man man .... platte rappe?????
van thuis vertrekken geeft zeker 100Km
en als de benen goed zijn nog eens de 28 Km
update van het parcours? als het nat is blijf ik thuis ?
man man .... platte rappe?????
Tof dat jullie proberen variatie te brengen in de Blosotoer.
Toch vind ik het heel gevaarlijk dat je singletracks in omgekeerde richting gaat rijden. Er zijn altijd mensen die zondagvoormiddag gewoon een toerke Bloso gaan fietsen. Gelukkig geen tegenliggers gehad, maar echt ontspannen rijden is dat niet....
Ook ferm dat jullie toestemming krijgen om langs de Halebeek te rijden... Altijd plezant, ik dacht echt dat dit absoluut verboden terrein was voor VTT.
Goei bevoorrading, leuke voormiddag gehad.
Mercikes
Toch vind ik het heel gevaarlijk dat je singletracks in omgekeerde richting gaat rijden. Er zijn altijd mensen die zondagvoormiddag gewoon een toerke Bloso gaan fietsen. Gelukkig geen tegenliggers gehad, maar echt ontspannen rijden is dat niet....
Ook ferm dat jullie toestemming krijgen om langs de Halebeek te rijden... Altijd plezant, ik dacht echt dat dit absoluut verboden terrein was voor VTT.
Goei bevoorrading, leuke voormiddag gehad.
Mercikes