11.12.2016 - Vossem - 12e Vossem MTB Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
11.12.2016 - Vossem - 12e Vossem MTB Classic
Post by Voervallei Voske »
Alweer een jaar verder en hier zijn we met de Twaalfde Editie van de Vossem MTB Classic.
Aan het beproefde recept hebben we niets gewijzigd, een mooie locatie ( terug in good old Vossem), op een bedje van een ervaren organisatie en afgekruid met een pittig parcours. Allen welkom.
Start:
Gemeentelijke Sporthal Vossem
Dorpstraat 38
3080 Vossem (Tervuren)
Inschrijvingen: 8u- 10u30
Afstanden: 30km-40km-50km
Inschrijvingsgeld: Licentiehouders: 4€ en niet- licentiehouders: 5€
Extra: Afspuitstand - EHBO - Bewaakte Fietsstalling - Douches - Kleedkamers - Mechanische en andere bijstand onderweg.
Voor verdere info, waaronder een voorproefje van ons parcours, kan u terecht op onze website: http://www.voervalleivossem.be/
Groeten,
Voervallei Vossem
Aan het beproefde recept hebben we niets gewijzigd, een mooie locatie ( terug in good old Vossem), op een bedje van een ervaren organisatie en afgekruid met een pittig parcours. Allen welkom.
Start:
Gemeentelijke Sporthal Vossem
Dorpstraat 38
3080 Vossem (Tervuren)
Inschrijvingen: 8u- 10u30
Afstanden: 30km-40km-50km
Inschrijvingsgeld: Licentiehouders: 4€ en niet- licentiehouders: 5€
Extra: Afspuitstand - EHBO - Bewaakte Fietsstalling - Douches - Kleedkamers - Mechanische en andere bijstand onderweg.
Voor verdere info, waaronder een voorproefje van ons parcours, kan u terecht op onze website: http://www.voervalleivossem.be/
Groeten,
Voervallei Vossem
Re: 11.12.2016 - Vossem - 12e Vossem MTB Classic
Spijtig dat er niet veel door het zonien woud gereden word ,welke toertocht doet dit nog ?
Ik herinner me nog in het verleden dat bike events Tervuren dit wel deed ,bestaat die nog eigenlijk ?
Ik ben een biker die jaarlijks aan de start staat te Vossem omwille van de steeds goeie organisatie .
Ik herinner me nog in het verleden dat bike events Tervuren dit wel deed ,bestaat die nog eigenlijk ?
Ik ben een biker die jaarlijks aan de start staat te Vossem omwille van de steeds goeie organisatie .
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
Je kan er zondag een combinatie van maken. Eerst zelf is goed zweten en dan in de namiddag genieten van de veldrijders in Overijse.
Groeten,
Voervallei Voske
Groeten,
Voervallei Voske
Eind oktober en op 1 november waren er dit jaar twee tochten die het Zoniënwoud aandeden. Mogelijks zijn er zo nog ...dirty wrote:Spijtig dat er niet veel door het zonien woud gereden word ,welke toertocht doet dit nog ?
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
We doen met de 50 km; Vossem(Dorreweg), Duisburg(Veeweide), Huldenberg( Smeysberg), Ottenburg, Overijse(Dreef), Eizer en Tervuren aan. We scheren langs het Zoniënwoud (Dronkenmansdreef) af eigenlijk.Légumes wrote:Welke richting gaat deze toer uit ? Of welke beklimmingen . Hoogtemeters ?
Dank bij voorbaat.
Om een zicht op de beklimmingen te krijgen kan je de kaarten op onze site bekijken http://www.voervalleivossem.be/vossem-mtb-classic-2015.
Daar vind je tevens de hoogtemeters
Groeten,
Voervallei Voske
Wanneer is de tocht volledig afgepijld?
Ik kom deze zondag rijden met een trager groepje maar zou deze eventueel donderdag of vrijdag al eens willen rijden (50k). Of is er ergens een gps track te vinden?
Privé stukken?
Ik kom deze zondag rijden met een trager groepje maar zou deze eventueel donderdag of vrijdag al eens willen rijden (50k). Of is er ergens een gps track te vinden?
Privé stukken?
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
Het parcours zal zaterdagnamiddag afgepijld zijn.Gerd77 wrote:Wanneer is de tocht volledig afgepijld?
Privé stukken?
Maar we hebben op onze website http://www.voervalleivossem.be/ bij info over onze tocht, een link voor elk van de drie parcours waar je een gps track kan downloaden.
Er zitten geen privé stukken in, tenzij je de start ook zoals zondag op de speelplaats van het school gaat nemen.
Daar ga je op een weekdag geen Leffe van het vat vinden, hiervoor moet je dan in het café "In den Congo" zijn
Groeten,
Voervallei Voske
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
Het weerbericht ziet er oké uit, lichte regen van zaterdag op zondag maar snel erna gevolgd door opklaringen. Wees gerust, ons parcours zal niet snel een "platte modder" rit worden.
Groeten,
Voervallei Voske
Groeten,
Voervallei Voske