Wie heeft ervaring met korte stuurpen 50mm op 29" XC fiets
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Kevin82
- Mountainbiker
Re: Wie heeft ervaring met korte stuurpen 50mm op 29" XC fie
De reach heeft hetzelfde verschil als de bovenbuis. Dit is 2,6cm om precies te zijn. Bij mijn huidige is dit 38,6cm en bij de nieuwe 41,2cm. De stack is nu 60,2cm en nieuwe is dit 59,5cm. De zitbuishoek is nu 73 graden en bij de andere 72,5. Het enige is verschil is de bovenbuis en als ik een 55mm pen monteer zou ik dezelfde houding moeten krijgen als mijn huidige bike.
Ga eens langs bij Filip Adams,
Ik had een stuurpen van 120mm en na zijn metingen heeft hij er een stuurpen opgezet van 70mm.
Sedert ik langsga bij Filip rijd ik zeer comfortabel op montainbike en koersfiets.
Ik rij zelf ook met ne 29 inch.
Ik had een stuurpen van 120mm en na zijn metingen heeft hij er een stuurpen opgezet van 70mm.
Sedert ik langsga bij Filip rijd ik zeer comfortabel op montainbike en koersfiets.
Ik rij zelf ook met ne 29 inch.
- Kevin82
- Mountainbiker
Bedankt voor het advies maar het is eigenlijk om de juiste maat van fiets aan te kopen. Ik moet dus eerst zeker zijn dat de 17,5" mijn goede maat is.
Morgen kan ik gaan testrijden. Dus dan zal ik het zeker weten.
Morgen kan ik gaan testrijden. Dus dan zal ik het zeker weten.
Ik ben eerst bij Filip geweest alvorens aan te kopen, hij heeft voor mij de juiste maat bepaald, in mijn geval 23 inch.
Ik ben er zeker van dat ik door zijn meettechniek sneller rij.(de ideale krachtoverbrenging).
Ik ben er zeker van dat ik door zijn meettechniek sneller rij.(de ideale krachtoverbrenging).
- Kevin82
- Mountainbiker
Vandaag de fiets kunnen testen en de 15,5" was zeker te klein voor mij. Een 17,5" zal het dus worden!