06.11.2016 - Aarschot - Wintertocht Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Flupke70
Mountainbiker

Re: 06.11.2016 - Aarschot - Wintertocht Goorbikers

Post by Flupke70 »

Ook nog effe reageren...
Alhoewel het in onze achtertuin Heusden ook TT was toch voor deze van Aarschot gekozen o.w.v. het mooiere afwisselende parcour. En daar hebben we weer geene spijt van gehad. Was prima! Bepijling en bevoorrading dik in orde. =D>
Doch ook 1 (dik) minpunt -> de douches trokken werkelijk op niks. Koud water in een oude aftandse verlaten voetbalkleedkamer waar nog niet de moeite was gedaan om de spinnenwebben van boven de kapstokken te halen :-? Nee sorry dit is niet meer van deze tijd [-X Hopelijk volgend jaar beter [-o<
molman87
Mountainbiker

Re: 06.11.2016 - Aarschot - Wintertocht Goorbikers

Post by molman87 »

Teekitiezie wrote:
Teekitiezie wrote:
molman87 wrote:iemand gpx files van de tocht? of zaten er veel prive stukken in?
Ik heb een track van de 70. Ik kan die eind deze week opladen mocht er nog geen alternatief zijn.
Here you go: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=cpalgccuyjxopuyx" onclick="window.open(this.href);return false;
Normaal gezien staat er een bordje "Prive" als dit het geval is (in dergelijk geval publiceer ik de track niet). Nergens dergelijk bordje gezien, dus bij deze!
thx (o)
Post Reply