20.11.2016 - Haasdonk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
20.11.2016 - Haasdonk
Post by BerggeitCasualFietser »
Zelfde parcours als voorbije jaren?
Eerst richting Steendorp als ik het goed heb, zo langs de veldwegels richting Haasdonk bos voor een lange passage?
Eerst richting Steendorp als ik het goed heb, zo langs de veldwegels richting Haasdonk bos voor een lange passage?
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Re: 20.11.2016 - Haasdonk
Volgens mij passeer je de markt van Kruibeke zelfs
of anders langs de dijken.
- Dickie
- Mountainbiker
Even opgezocht:
Vorige editie kwam na een passage rond Hof Ter Saksen via de Kruibekesteenweg over 'den Doorn' naar de kattestraat, de Kromstraat, de paadjes door de wijk en zo via Schoolstraat de kom van kruibeke binnen.
Daarna langs de binnendijk van de potpolder en terug tot in Bazel.
Bevoorrading aan de begraafplaats.
Weer noordwaarts langs het Fort Van Haasdonk om op het einde de Haasdonkse singletrack heaven in de bossen mee te pikken.
Voor mij mag het nu gerust andersom lopen, met nog jus in de benen aan de bossen beginnen is net wat leuker
Vorige editie kwam na een passage rond Hof Ter Saksen via de Kruibekesteenweg over 'den Doorn' naar de kattestraat, de Kromstraat, de paadjes door de wijk en zo via Schoolstraat de kom van kruibeke binnen.
Daarna langs de binnendijk van de potpolder en terug tot in Bazel.
Bevoorrading aan de begraafplaats.
Weer noordwaarts langs het Fort Van Haasdonk om op het einde de Haasdonkse singletrack heaven in de bossen mee te pikken.
Voor mij mag het nu gerust andersom lopen, met nog jus in de benen aan de bossen beginnen is net wat leuker
Met dit weer zullen het laarzen worden. Al zit er over het algemeen ook (te) veel asfalt in deze tocht (lees de commentaren van de vorige edities maar).nen biker wrote:Wij komen ook af vanuit de kempen, brengen wij laarzen mee of toch fietsschoenen met overtrek?
Liever Bergaf Wechelderzande
Ik ben vooral benieuwd of die voetweg (49?) tussen Ter Saksen en de Melselestraat al terug open is die vorig jaar plots werd afgesloten door een landbouwer. Volgens de gemeenteraadsverslagen van Beveren zou er gewerkt worden aan een alternatief langs die boerderij in plaats van over het erf, maar ik vind van het laatste jaar nergens bevestiging of die nieuwe weg er al is of niet. Twee jaar geleden zat de oorspronkelijke weg nog in deze toertocht, vorig jaar door het afsluiten dus niet meer.
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Loopfietsje van mijn dochtertje?Dickie wrote:Laarzen en aftapen zodat er geen water van bovenaf in kan lopen.
'k Ga het fietske met de minste onderdelen pakken
- Dickie
- Mountainbiker
Das nog een gedacht...BerggeitCasualFietser wrote:Loopfietsje van mijn dochtertje?Dickie wrote:Laarzen en aftapen zodat er geen water van bovenaf in kan lopen.
'k Ga het fietske met de minste onderdelen pakken
Nee, ene zonder vering en zonder vitessen.
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Gaat het hier wel door?
Kalmthout is al afgelast, ik weet niet hier met de passage door de bossen?
Kalmthout is al afgelast, ik weet niet hier met de passage door de bossen?