13.11.2016 - Vosselaar - Alucotec Veldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Donkey@base.be
Mountainbiker

Re: 13.11.2016 - Vosselaar - Alucotec Veldtoertocht

Post by Donkey@base.be »

Vooreerst bedankt aan al die medewerkers die deze toertocht hebben mogelijk gemaakt.
Qua parcours , jullie kunnen elk jaar iets nieuws bieden lijkt me, krijgen jullie een dikke 10.

Een puntje van opbouwende kritiek : de bordjes kidstour hebben me bijna elke keer in verwarring gebracht. Misschien eens overwegen om op zulke punten 2 types pijlen te gebruiken. Verduidelijking van mijn idee: waar de kids anders moeten rijden bvb een blauwe pijl daarvoor gebruiken . Op die manier zie je van verder de richting die je moet nemen. Nu heb ik een aantal keren gestopt bij zo'n kidstour bord en dat is niet zo heel erg maar kan eenvoudig vermeden worden.
gertjes
Mountainbiker

Post by gertjes »

De fotograaf van MTB-you heeft laten weten dat ze al online staan.
De foto's van de eigen fotografe komen op onze eigen site, we proberen zo snel mogelijk.

Wat de kidstoer betreft: dit hadden we zelf ook al gemerkt... we hebben nog wat pijlen bij gaan hangen maar toch heel erg bedankt voor de tip !

Vandaag zijn de mensen van "erfgoed", die verantwoordelijk zijn voor de Konijnenberg, komen kijken of er veel schade is aan de berg. Onze mensen hebben de berg proper gemaakt, met rijf, afvalzakken,.. en hiervan hebben zij foto's genomen. Hopelijk beslissen zij in ons voordeel, zodat we er ook volgend jaar weer van kunnen genieten.
TNTrek
Mountainbiker

Post by TNTrek »

Bravo voor dat werk aan de Berg!
Michelleke
Mountainbiker

Post by Michelleke »

Gertjes, ook zonder de Konijnenberg is jullie VTT een prachttoer!
Post Reply