13.11.2016 - Vosselaar - Alucotec Veldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Speedy G.
Mountainbiker

Re: 13.11.2016 - Vosselaar - Alucotec Veldtoertocht

Post by Speedy G. »

Wij zullen uiteraard ook aanwezig zijn zo dichtbij.
Laten we inderdaad hopen dat het nu stopt met regenen en dat we een stralend zonnetje krijgen tot en met zondag.

Is de bevoorrading dan verhuisd als ik lees dat ze na de Konijnenberg komt?
Dan zal het hier vlakbij aan de Berkenmei zijn zekers?

Ik heb NIETS met de organisatie te maken maar aan de hand van de gpx tracks heb ik zelfs 7 verschillende parcoursen kunnen maken.

De lus van Wienerberger zou +/_ 12km zijn.
De lus van Raadsherenpark +/_ 7km extra.
En de lus van Bloso +/_ 14km als ze zowel blauw als rood doen, ongeveer 9km als ze blauw + maar een gedeelte van rood doen en +/_ 5km extra als ze alleen blauw doen.
Dus je kan genoeg mixen en matchen volgens mij

Als ge the full monty zou doen, vermoed ik dat je eerder aan 60km gaat komen.
Althans, Mapsource zegt me dat. :-"
gertjes
Mountainbiker

Post by gertjes »

Ik ben wel van de organisatie en de bevoorrading is inderdaad verplaatst naar de gemeenteschool. Vorig jaar kwam ze eigenlijk wat te vroeg op de toer en daarom hebben we hiervoor een oplossing gezocht.

Wat de afstanden betreft: moeilijk in te schatten, want er zijn prive- domeinen waar we een schatting hebben moeten maken voor de afstand omdat we er vooraf niet in mogen of waar we pas deze week de sleutels van de poorten van hebben. Afstanden bij benadering dus....
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Ik kijk al uit naar mijn hometown-TT, de Bokkespurters halen altijd het maximum uit wat (groot) Vosselaar te bieden heeft.
mens
Mountainbiker

Post by mens »

Neffe het kanaal via bos van de "juzewieten" ;-) :wink: richting raadsherenpark????
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

mens wrote:Neffe het kanaal via bos van de "juzewieten" ;-) :wink: richting raadsherenpark????
Wat ik gezien heb (again --> ben NIET van de organisatie) gaan ze dit keer het gedeelte naast het kanaal net omgekeerd doen om terug te komen van de lus van Wienerberger/Roefs om het 2de gedeelte van het crossparcours te doen.
En daar zit dat bosje naast de Ring er ook bij.
gertjes
Mountainbiker

Post by gertjes »

Inderdaad, eerst stukje crossparcours, dan naar Roefs-Wienerberger-.. en dan terug langs de brug naar bosje naast de ring en zo terug langs de vaart naar crossparcours.

Nog een tip voor de collega's-organisatoren-vtt van Beerse: wij hadden gehoopt om via Heksenkuil op de terreinen van Roefs te mogen komen. Gemeentebestuur Beerse was akkoord, maar Bos en natuur niet omdat wij geen club van Beerse zijn. Jammer, want da's daar echt top ! Dus clubs van Beerse... het proberen waard hoor !

Wij moeten dus een stuk naast de vaart en dan heeft Roefs daar een nieuwe weg getrokken om op de terreinen van Wienerberger te geraken...
het heeft ons heel wat tijd en moeite gekost, maar we hopen dat jullie het kunnen smaken !
mens
Mountainbiker

Post by mens »

Dus ; langs de éne kant van't kanaal naar Turnhout, over brug 2 en dan naar speelbos "juzewieten"en neffe kanaal terug naar Beerse? Klein plannen van de toerkes plaatsen ? Ben nieuwsgierig ???
gertjes
Mountainbiker

Post by gertjes »

Plannetje is moeilijk maar de twee grootste toeren gaan over Brug 4, dan een toer aan de overkant van de vaart ( rond vijvers van Roefs en Wienerberger, dan langs wieltjeshoeve naar brug 2. Mss eens op Google earth kijken ...
mens
Mountainbiker

Post by mens »

gertjes wrote:Plannetje is moeilijk maar de twee grootste toeren gaan over Brug 4, dan een toer aan de overkant van de vaart ( rond vijvers van Roefs en Wienerberger, dan langs wieltjeshoeve naar brug 2. Mss eens op Google earth kijken ...
picobello ; nu nog hopen dat het wat "droogt"......
Michelleke
Mountainbiker

Post by Michelleke »

Jammer genoeg valt Vosselaar samen met Alphen (Nl). Dan maar de beste organisatie genomen: Vosselaar! :wink:

Uit de routebeschrijvingen hierboven geraak ik niet meer wijs (ben dan ook niet van Vosselaar), maar 't zal beslist weer héél goed worden, zoals elk jaar daar!

Moet wel nog even met clubmakkers overleggen welke afstand het gaat worden...
Post Reply