11.11.2016 - Ottenburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
depeet
Mountainbiker

Re: 11.11.2016 - Ottenburg

Post by depeet »

Vandaag de 54 gedaan, parcours was mooi, maar had er eerlijk gezegd net iets meer van verwacht. Had mss te maken door de weersomstandigheden. Misschien een tip naar volgend jaar toe, bij slecht weersomstandigheden zou het leuk zijn als er iets meer druk op de afstpuitstand zou zijn en ook wat meer slangen. Weet niet wat de andere aanwezigen van denken. Toch bedankt Ottenburg
joeke
Mountainbiker

Post by joeke »

Vandaag vanuit Duisburg vertrokken voor de 44km.
We hadden er ook meer, maar dat was niet erg.
En ja, parkoers was in vergelijking met eerdere edities geheel anders.
Er was wat modder, maar je kon overal makkelijk rijden.
Goed gedaan en op naar de volgende.
Free_ltd
Mountainbiker

Post by Free_ltd »

depeet wrote:Vandaag de 54 gedaan, parcours was mooi, maar had er eerlijk gezegd net iets meer van verwacht. Had mss te maken door de weersomstandigheden. Misschien een tip naar volgend jaar toe, bij slecht weersomstandigheden zou het leuk zijn als er iets meer druk op de afstpuitstand zou zijn en ook wat meer slangen. Weet niet wat de andere aanwezigen van denken. Toch bedankt Ottenburg

Wij waren op ne moment daar dat het meeviel aan de afspuitstand. Waren idd maar 6 slangen en een paar mensen voor mij werden er 3 door 3 waalse vrienden in gebruik genomen. Deze deden het op het gemakje en waren pas klaar toen de andere 3 al 3 x gewisseld waren :lol: . Terwijl 1 van de 3 willekeurig ergens spoot en met zijn smartphone bezig was, dacht ik ff dat hij zijn vrouw aant whatsappen was om shampoo te brengen :lol: .

Toen we na ons pintje vertrokken, stond er een gigantische rij.

Druk vond ik OK.
Post Reply