12.02.2005 Mountainbike.be Winterdag. ROTSELAAR

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Locked
HorryBorry
Mountainbiker

Post by HorryBorry »

Ze weten nu nog niet wat voor een weer het morgen gaat worden, laat staan dat ze het weer voor binnen 4 dagen al zouden voorspellen.
:-s
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

maar het wordt een prachtige dag dan. Zondag zag men het ook niet zitten in Heverlee maar het werd er een heel zonnige dag, dus de Mountainbike.be dag mag er zeker niet voor onderdoen . Ik opteer voor goed weer, droog is best. Rudy VdE.
somy
Mountainbiker

Post by somy »

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
k'Lig hier in mijnen zetel ( buikgriep). Ik hoop dat ik tegen zaterdag terug op krachten ben. Mijnen bikepartner kan zaterdag ook al niet.
swerkfiets
Mountainbiker

Post by swerkfiets »

hier van het zelfde ook griep maar dokter heeft een wondermiddel voorgeschreven Tamiflu 75mg behoorlijk straf spul en het zou binnen 2 dagen weg zijn
madness
Mountainbiker

Post by madness »

Mijn excuses maar ik ga moeten afhaken. Ik was vergeten dat ik een fuif moet draaien en dan zie ik het niet zitten om direkt op de bike te zitten. Allemaal veel fun en al proficiat aan de organisatie voor het mooie initiatief.
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Normaal gezien kom ik ook.
Ttz, als het griepvirus dat mijn dochters in bed houdt, mij ook niet te pakken krijgt.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Helaas ik moet ook afzeggen daar ik moet werken die dag. Sorry jongens. Rudy VdE.
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

jerommeken wrote:Normaal gezien kom ik ook.
Ttz, als het griepvirus dat mijn dochters in bed houdt, mij ook niet te pakken krijgt.
Ik denk dat ik prijs heb : daarstraks 73Km langs de Dender gereden met een hoge trapfrequentie en lage hartslag. Allez, geprobeerd om hartslag laat te houden - geen avance : bij het minste zuchtje wind moest ik naar 39X19 of zoiets. Gemiddelde snelheid ligt bijna 5/u lager dan normaal en moest forceren om hartslag binnen de zone te houden.

Bovendien komt er uit mijn Louis Treize -borstkast een verdacht geluid. Kan natuurlijk een houtworm zijn maar ik vrees voor een virus.

Me not happy :cry:
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Allee mannen t'regent hier afzeggingen :( , t'is toch nie omdat ze rotweer voorspellen zekers??? :evil: #-o Straks gaat er niemand zijn :-? , ik ga alvast ne mudbike preparen zenne, t'zal nodig zijn :wink:
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Op de site van de bodemkundige dienst is de voorspelde hoeveelheid regen voor zaterdag al gezakt van 12,5 naar 7,5mm. En van een buike regen smelte nie zenne. Met een bitteke geluk komen we nog goed weg, laat diene mudbike dus maar aan de kant :lol: :wink:
Locked