06.11.2016 - Aarschot - Wintertocht Goorbikers
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Frankske73
- Mountainbiker
Re: 06.11.2016 - Aarschot - Wintertocht Goorbikers
Post by Frankske73 »
Merci voor een toffe (en zware
) vm. Vertrokken in Scherpenheuvel en naar de start voor de 40 km. Wat een schitterend parcours toch .... serieus afgezien met de rit van de buren van tielt van gisteren nog in de benen. Enne vooral blijven oefenen voor mezelf
Pijlen dik in orde, goede BV en mooi herfstweer. Tot de volgende !
Pijlen dik in orde, goede BV en mooi herfstweer. Tot de volgende !
- Teekitiezie
- Mountainbiker
Post by Teekitiezie »
Ik heb een track van de 70. Ik kan die eind deze week opladen mocht er nog geen alternatief zijn.molman87 wrote:iemand gpx files van de tocht? of zaten er veel prive stukken in?
-
fieldmarshall
- Mountainbiker
Post by fieldmarshall »
Teekitiezie wrote:Ik heb een track van de 70. Ik kan die eind deze week opladen mocht er nog geen alternatief zijn.molman87 wrote:iemand gpx files van de tocht? of zaten er veel prive stukken in?
'k heb de track van de 55km. Of er veel privé in zit weet'k niet, ik ben niet uit de regio
Parcours was super, het lag er ook nog perfect bij ondanks de buien van vrijdag/zaterdag. De conditie was precies wel niet top, 't was al lang geleden dat mijn vat af was, maar vandaag zat er aan't einde toch niet veel jus meer in
-
David Verelst
- Mountainbiker
Post by David Verelst »
Aan alle deelnemers:
Bedankt om er een weer een mooie editie van te maken. Onderweg veel positieve commentaar gekregen. Doet altijd deugd.
Mvg,
Goorbikers
Bedankt om er een weer een mooie editie van te maken. Onderweg veel positieve commentaar gekregen. Doet altijd deugd.
Mvg,
Goorbikers
- Teekitiezie
- Mountainbiker
Post by Teekitiezie »
Here you go: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=cpalgccuyjxopuyx" onclick="window.open(this.href);return false;Teekitiezie wrote:Ik heb een track van de 70. Ik kan die eind deze week opladen mocht er nog geen alternatief zijn.molman87 wrote:iemand gpx files van de tocht? of zaten er veel prive stukken in?
Normaal gezien staat er een bordje "Prive" als dit het geval is (in dergelijk geval publiceer ik de track niet). Nergens dergelijk bordje gezien, dus bij deze!
- Z.
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets
Ben niet van de organisatie, maar ben redelijk zeker dat er geen privé tussenzit.
Meeste van die paden doe ik ook elke week.
Meeste van die paden doe ik ook elke week.