06.11.2016 - Kampenhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 06.11.2016 - Kampenhout
Haibikepower wrote:Nope...tegenwijzerszinBen8000 wrote:Hoe loopt de tocht? Met de wijzers van de klok mee?
HBP
Dus anders dan vorig jaar? Ik wou inpikken aan de radiotoren in Veltem, passeert de toertocht daar dan nog?
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
Jaja daar passeren we nogGerd77 wrote:Haibikepower wrote:Nope...tegenwijzerszinBen8000 wrote:Hoe loopt de tocht? Met de wijzers van de klok mee?
HBP
Dus anders dan vorig jaar? Ik wou inpikken aan de radiotoren in Veltem, passeert de toertocht daar dan nog?
HBP
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
Voor alle geïnteresseerden...vandaag het parcours afgepijld en achteraf nogmaals is gaan verkennen....het ligt er zogenaamd "perfect" bij...!
Alle afstanden liggen er onwaarschijnlijk goed bij!
Tot morgen and have fun
HBP
Alle afstanden liggen er onwaarschijnlijk goed bij!
Tot morgen and have fun
HBP
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
Een tevreden biker...daarvoor doen we het...thx voor de aanwezigheiddepeet wrote:Net terug van de 60 km ( 57 volgens mijn polar), super parcours, goede bev en dito afspuit. Bedankt Kampenhout !!!
HBP
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Ook de 60 (57) gefietst en gezien dat het goed was. Het beetje regen van de vorige dagen was niet voldoende om de Kampenhoutse grond voldoende kleef- en zuigkracht te geven zoals vorige edities wel eens het geval was. Tussen (), die bult in Kortenberg, denk ik, mag je daar niet meer op? We zijn er rechts langs gereden en ik meende te zien dat de ingangen waren afgesloten met balken. Mooie tocht en ik hoop dat het 11.11.11.-comité dit vertaalt mag zien in een leuk extraatje.
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
Dit was de enige route die toegelaten werd door de gemeente Kortenberg..jammer maar het is niet anderskoppigaard wrote:Ook de 60 (57) gefietst en gezien dat het goed was. Het beetje regen van de vorige dagen was niet voldoende om de Kampenhoutse grond voldoende kleef- en zuigkracht te geven zoals vorige edities wel eens het geval was. Tussen (), die bult in Kortenberg, denk ik, mag je daar niet meer op? We zijn er rechts langs gereden en ik meende te zien dat de ingangen waren afgesloten met balken. Mooie tocht en ik hoop dat het 11.11.11.-comité dit vertaalt mag zien in een leuk extraatje.
HBP