05.11.2016 - Gruitrode - Meeuwen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Edlisjas
Mountainbiker

Re: 05.11.2016 - Gruitrode - Meeuwen

Post by Edlisjas »

Rob Xtreme wrote:@Edlisjas: Er kan aan het zavelbos ingepikt worden maar we passeren even later ook bijna aan jouw voordeur dus je ziet maar.

In ieder geval, de pijlkes hangen en het was voormiddag heerlijk in het bos. Niets van modder(kleding was nog spik en span), zonnetje erbij, zacht windje... Hierdoor alle klimmetjes en afdalingen goed te doen maar als het vannacht veel regent icm veel bladval kan het hier en daar beetje glibberen, de bordjes "gevaarlijke afdaling" zijn vooral een waarschuwing want eigenlijk zit er geen gevaar is, alhoewel voor beginners?
Morgenvroeg wordt alles nog eens gecontroleerd en dan hopen we dat alle deelnemers ervan kunnen genieten.
Ik vind het een hele mooie toer(vooral de 42km), op het einde kan je wat recupereren indien nodig of door vlammen natuurlijk.
Geniet ervan.
Perfect, bedankt! ;-)
Tinus Lochs
Mountainbiker

Post by Tinus Lochs »

Rob Xtreme wrote:@Edlisjas: Er kan aan het zavelbos ingepikt worden maar we passeren even later ook bijna aan jouw voordeur dus je ziet maar.
Aha! Mijn oudershuis ligt op 100 m van de voordeur van Edlisjas. Misschien dat ik van Leuven af kom om een tochtje in mijn geboortestreek te combineren met een bezoekje aan mijn moeder. Waar precies kan ik dan de route oppikken? Ergens achter de Wouterbron?
Breght
Mountainbiker

Post by Breght »

als het de pijlen van het parcours voor morgen zijn die ik ben tegen gekomen, dan gaat het iets heeeel anders zijn dan andere jaren.
ferm stukskes bij.
dake7780
Mountainbiker

Post by dake7780 »

Dus ergens in Dorne inpikken en nadien bij de inschrijving pas inschrijven is geen probleem?
Rob Xtreme
Mountainbiker

Post by Rob Xtreme »

@Tinus, vanaf de Wouterbron nog een klein stukje richting Dorne, we steken vanuit de korte maar steile Nullensstraat de Weg naar As over en gaan daar schuin omhoog het bos in.
@Dake7780, eender waar inpikken is niet onmiddellijk een probleem als je daarna toch ook even aan de inschrijving passeert kan je in de voetbalkantine van Roy bevoorraden. De kantine wordt niet door ons uitgebaat dus dat is betalen en geen suikerwafel :-)

Voorlopig nog geen drup(allé goed, enkele verdwaalde druppels) geregend hier, vannacht zou er 1,5mm vallen en morgen vanaf 7u droog, het kan niet beter worden dan dit.
der jan
Mountainbiker
Location: heb gene bike heb ne crossfiets (colnago) en ne koersvelo( Wilier)

Post by der jan »

alle goei vertrekken uit wijshagen!! :-D :-D :-D :-D
Jaaktrekhaak
Mountainbiker

Post by Jaaktrekhaak »

Komt de route ook in de buurt van opglabbeek nieuwe kempen of de verbindingsweg opglabbeek meeuwen? of is het echt meer richting Dorne? Kwestie van te weten waar aanpikmogelijkheden zijn :)
Jeffery86
Mountainbiker

Post by Jeffery86 »

Zeer mooie tocht, =D> .
eric66
Mountainbiker

Post by eric66 »

Wat een leuke tocht was dit, dacht de eerste 10km, dat worden er 40km alleen maar vlammen, maar het middenstuk was heel gevarieerd met paar pittige klimmetjes. Super georganiseerd, op 45km twee BV's, ook al was het basic voor mij was dit super. Elke BV had sportdrank, fruit en een koek. EN de eerste soep, de twee een energie booster. Bepijling OK, afspuit en douches in orde. =D> =D> Dus ik zeg maar zo, de afwezigen hadden ongelijk.
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Een prachtige, gevarieerde en soms pittige tocht! Alleen de bepijling was soms wat onvoldoende. Het kan natuurlijk ook zijn dat er pijlen verdwenen zijn.
Post Reply