01.11.2016 - Weelde - 22e Rondom Weelde VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
okke
Mountainbiker

Re: 01.11.2016 - Weelde - 22e Rondom Weelde VTT

Post by okke »

[quote="Michelleke"]Naar jaarlijkse gewoonte: weer een hele goeie organisatie van DRW!
Heel mooi en goed lopend parcours, hele goede afpijling, enz.

Niet verwonderlijk daarom ook weer veel deelnemers, zeker geholpen door het ideale weer. Hopelijk blijft dat nog minstens 11 dagjes zo! :wink:

Merci Michel voor de complimenten, veel succes op 11 november in Geel ten Aard. PdR

-----------------------------------------------------------------------------------------------
11 november: [b]26ste "GTA Classic" veldtoertocht[/b] Geel Ten Aard [url=http://www.desprinters.be]WTC De Sprinters[/url][/quote]
Raf Verelst
Mountainbiker

Post by Raf Verelst »

Tijdens de gesmaakte VTT van Weelde heb ik na de bevoorrading, iets na de splitsing 30-43km, een GPS Garmin Edge 705 gevonden. Ik heb dit aan de organisatie gemeld en ook mijn coördinaten achter gelaten. Tot nu toe geen reactie.
Ik heb de GPS wel meegenomen. Omdat ik als eerlijke vinder wil dat dit toestel terug bij de rechtmatige eigenaar terecht komt, moet die mij dan ook het serienummer van dat toestel weten te zeggen. Malafide personen, gelieve zich te onthouden :^o .

GSM: 0486 024 007
trage rappe
Mountainbiker

Post by trage rappe »

dit was m'n favoriete speeltuin =D> =D> =D>
ronduit schitterend O:)
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

Topparcours met als uitschieter toch weer het mtb parcours van ATB Kempen. Dikke 'sjapo' voor die gasten zoals die dat daar onderhouden ( en uitbreiden). =D> Van de TTzelf blijft het wel spijtig van die laatste (vele) km's over den verharde. Maar goed, er is denk ik geen alternatief en bij normaal weer ligt het parcours voor de rest zo vettig en zwaar da ge op da moment blij bent om op dieje twee betonstroken te komen.
En voor den 1e keer in toch wel 15 jaar denk da'k menne bike thuis gewoon wa heb moeten afstoffen ipv nen hoop drab eraf te spuiten. Maar daar kan de organisatie nie aan doen :wink:
Voor de rest miste ik vooral de negerinnetetten aan de BV. :lol: Verbeterpuntje ?? (o)
Jef Dries
Mountainbiker

Post by Jef Dries »

die waren er toch wel hoor Walter. Vroeg genoeg komen misschien? Ik ben braaf geweest en heb er maar 1 gepakt :-)
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

Jef Dries wrote:die waren er toch wel hoor Walter. Vroeg genoeg komen misschien? Ik ben braaf geweest en heb er maar 1 gepakt :-)
We zijn idd wa later kunnen vertrekken dan ander jaren. Platten band tussen Retie en Weelde. :roll: Hadden we toch al ff moeten stoppen toen we daar passeerden richting inschrijving want toen stond er nog niemand.. :lol:
TNTrek
Mountainbiker

Post by TNTrek »

Altijd een heel plezierige tocht, vooral voor de pauze rendeerden de 27.5 wielekes geweldig. Er zijn ook foto's genomen op het atb parcours, komen die nog online? Thanks en tot volgend jaar!
okke
Mountainbiker

Post by okke »

Wat een geweldige tocht hebben we dit jaar mogen beleven... Prima weer, droog parcours, geen noemenswaardige ongevallen en een onaangeroerd noodnummer ! Dank aan de zowat 1400 deelnemers en dank ook voor jullie positieve commentaren. Foto's staan inmiddels online via http://www.rawepo.be" onclick="window.open(this.href);return false; !

Woensdag 1 november 2017 next edition !

Namens bestuur en leden van wtc De Rappe Wielen BEDANKT =D>
spetser
Mountainbiker

Post by spetser »

dinsdag vanuit Merksplas ook richting Weelde voor een fantastische toertocht. Al verschillende malen gereden en telkens weer top.
Het ATB parcours blijft toch leuk. Goede afpijling al ben ik wel even verkeerd gereden aan de eerste splitsing (kidstoer) maar was mijn eigen fout.
Ik had hierdoor 40 km ipv 42. Bevoorrading was ook dik in orde en het parcours lag er poederdroog bij waar de organisatie natuurlijk niks aan kan doen, het weer heb je nu eenmaal niet in de hand. Wel spijtig waren de laatste kilometers op de verharde weg. Misschien is hier iets aan te doen, ben hier niet zo bekend in deze coté.
Toch kom ik volgend jaar terug voor deze mooie tocht.
Post Reply