06.11.2016 - Middelkerke - 17e Chouffetocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
patje2
Mountainbiker

Re: 06.11.2016 - Middelkerke - 17e Chouffetocht

Post by patje2 »

dummy1988 wrote:Maandag ook het vast parcours gereden van Middelkerke, en ook veel pijltjes gespot. Allemaal in omgekeerde richting... lijkt mij wel wat problemen zoeken met eventuele tegenliggers die de bloso-route volgen (al dan niet komende zondag)? Bang van het label "ze organiseren een toertocht en volgen te veel de bloso-route"?
Als je zo een mooi parcours heb zou je zot zijn het er niet insteken en in de tegenovergestelde richting is het toch compleet anders rijden. Van mij mag de route er volledig in zitten.
Persoonlijk verwacht ik veel van het legerkamp ooit eens door gereden met een TT ik dacht Nieuwpoort (2013 of 14)
verry slowwww
Mountainbiker
Location: granville mahone(oud),canyon yellowstone, fat rat ktm

Post by verry slowwww »

filiep72 wrote:
verry slowwww wrote: ....buiten de keren dat ik toch wel eens de bodem inspecteer ,wegens onvoldoende stuurkunst :^o

Vertel :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
waarde mee dan ging ge da gezien hebben :drunk:
rijd ge deze zondag ???
DuneBiker
Mountainbiker

Post by DuneBiker »

Een delegatie van WD Breduinia zal de Chouffetocht rijden, met veel plezier!
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

verry slowwww wrote:
rijd ge deze zondag ???

Nope. Ik ga mee met mijn madam naar Dardenne. 22e honneymoonfestiviteiten zijn aldaar gepland ;-).
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

filiep72 wrote:
verry slowwww wrote: ....buiten de keren dat ik toch wel eens de bodem inspecteer ,wegens onvoldoende stuurkunst :^o

heb ik beelden van.....wordt vervolgd
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

filiep72 wrote:

heb ik beelden van.....wordt vervolgd
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

dummy1988 wrote:Maandag ook het vast parcours gereden van Middelkerke, en ook veel pijltjes gespot. Allemaal in omgekeerde richting... lijkt mij wel wat problemen zoeken met eventuele tegenliggers die de bloso-route volgen (al dan niet komende zondag)? Bang van het label "ze organiseren een toertocht en volgen te veel de bloso-route"?
ze zijn wel niet allemaal in omgekeerde richting, we moeten het parcours aanpassen aan het strand en daarom is het wat in omgekeerde versie de duinen passages zijn nog niet bepijld en zullen grotendeels in de richting zijn van het vast parcours..
We moeten ook in Nieuwpoort geraken en daarom is het jaagpad in omgekeerde richting, ja commentaar krijg je altijd.
We proberen het zo aangenaam mogelijk te maken voor iedereen.

Graag tot zondag voor de 17 de chouffetocht TOE TONNE
spiermassa
Mountainbiker

Post by spiermassa »

niets mis mee met bloso als het ferm in orde is zoals hier.....en deze organisatie is de bezieler van deze bloso,ze hebben hier ongelooflijk veel werk ingestoken en onderhandeling.
toertocht in kuurne op 300m van mijn deur maar ik kom naar hier ......hopelijk zijn de deelnemers beetje verspreid en nie veel filles
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

spiermassa wrote:niets mis mee met bloso als het ferm in orde is zoals hier.....en deze organisatie is de bezieler van deze bloso,ze hebben hier ongelooflijk veel werk ingestoken en onderhandeling.
toertocht in kuurne op 300m van mijn deur maar ik kom naar hier ......hopelijk zijn de deelnemers beetje verspreid en nie veel filles
bedankt voor hhet compliment :drunk:
We zullen proberen om zoveel mogelijk de deelnemers te spreiden... om zo file te vermijden juist het superprestige parcours in het begin kan het wat druk zijn, maar vorig jaar was dat ook in het begin en ging alles vlotjes.

We hebben deze al bepijld met de bedoeling dat alles vlot zal verlopen.. daarom wijkt het een beetje af van het vast parcours. :wink:
Vipertr
Mountainbiker

Post by Vipertr »

Klassieker aan zee met top organistie!!!
Post Reply