gewoon top, genoten van ieder moment
hier is veel werk ingestoken!
bedankt Noel en co
28.10.2016 - Oostduinkerke - 3de Halloween MTB TT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- henkieboy
- Mountainbiker
Re: 28.10.2016 - Oostduinkerke - 3de Halloween MTB TT
samen met het vrouwke hier ook redelijk vroeg (18u30) vertrokken en ons (voor de derde keer) ongelooflijk goed geamuseerd. Qua parcour kent deze avondrit zijn gelijke niet in vlaanderen .
Goede bevoorradingen met elke keer aquarius en allerhande koeken en cake en fruit
.
1 maal tegen dek gegaan wegens weerspannig stuur
maar voor de rest toppie.
Vrouwke ging op het einde een klein hoekje afsteken maar kwam een half uur na mij en met 5km meer op de teller aan in de sporthal
. vrouwen en orientatie
Na een paar zotten van het vat moe maar voldaan teruggekeerd naar klerken .
De kop is eraf , na lange afwezigheid terug begonnen. Nu nog een beetje fysiek erbij en alles komt goed

Goede bevoorradingen met elke keer aquarius en allerhande koeken en cake en fruit
1 maal tegen dek gegaan wegens weerspannig stuur
Vrouwke ging op het einde een klein hoekje afsteken maar kwam een half uur na mij en met 5km meer op de teller aan in de sporthal
Na een paar zotten van het vat moe maar voldaan teruggekeerd naar klerken .
De kop is eraf , na lange afwezigheid terug begonnen. Nu nog een beetje fysiek erbij en alles komt goed
-
Willy Sport
- Mountainbiker
Post by Willy Sport »
Aan alle deelnemers !
MET BIJZONDERE DANK VOOR UW DEELNAME EN DE LOVENDE WOORDEN op het forum !!!
Niet minder dan 1.074 bikers hebben zich ingeschreven
U wordt allen uitgenodigd op de MTB toertocht Koksijde van zondag 26 februari met inschrijving en start in de sporthal van Koksijde.
nog veel MTB geneugten,
Sportdienst Koksijde.
MET BIJZONDERE DANK VOOR UW DEELNAME EN DE LOVENDE WOORDEN op het forum !!!
Niet minder dan 1.074 bikers hebben zich ingeschreven
U wordt allen uitgenodigd op de MTB toertocht Koksijde van zondag 26 februari met inschrijving en start in de sporthal van Koksijde.
nog veel MTB geneugten,
Sportdienst Koksijde.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
ik waarschijnlijk beetje overdreven .......meer dan 10000 lumenHaibikepower wrote:spiermassa wrote:lichtje meer meenemen zekers..............pijlkes waren toch goed zichtbaar met da beetje fluo op en er was zodanig veel volk daj gewoon moest derest volgenHaibikepower wrote:Mij super goed geamuseerd....leuke tracks.
Wat de "halloween" randanimatie betreft onderweg, had ik eigenlijk wel iets meer van verwacht.
Soms hier en daar niet ALTIJD even duidelijk afgepijld.
Kort samengevat, volgende editie kom ik terug.
HBP![]()
![]()
![]()
Precies toch andere TT gereden als je het mij vraagt....de strandstrook liep als een trein...leek wel een asfaltstrook. Wat het licht betreft,daar zal het ook wel niet aan gelegen hebben, sommige vroegen om te minderen.Met 3000 lumen aan boord was het méér als voldoende, zelfs gans de TT maar 2/5 van capaciteit moeten aanspreken voor alle duistere singletrack's.
Natuurlijk als een bende paar keer effe de mist in gaat en daar dan toevallig effe bij hebt aangepikt dan ga je ook effe de mist natuurlijk...
Maar geen nood...kom volgend jaar terug
HBP
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
da was inderdaad mister swiss......ik rijdt met dezelfde mo int oranje en der zaten ook lichten in de spaken..........mo ik rijdt zo rap nieStevenD92 wrote:reed jij met een camo truitje? en lichtjes tussen de spaken?spiermassa wrote:dit was weer superbeleving.......tbegon kalmkes ,beetje door de mooie straatjes mo achter paar kilometers was het boenk derop ,singletrack uit ...duinen weer in .Strandpassage lag er lastig bij ,zelfs voor de fatbike..Maar op vele plaatsen toch int voordeel met dit zandspel.Wel weer iets trager dan de bende mo in goe companie van verryslowwwwwww(hopelijk geen w teveel).Ze hadden toch wel weer nieuwe stukken gemaakt,en zeer mooie.Dit is gewoon een superorganisatie........chapeau aan die mannen jullie verdienen zoveel volk (dit is wel minder goe voor ons ,te druk maar laat aangezet en tviel mee).Meskien heb ik beetje overdreven kwa licht mo der zijn andere die met pislichtje reden en ze zullen het verzekers wel beklaagd hebben op ne donkeren singletrack vol hindernissen.Zelfs een bende illegalen onder mijn dikke banden gehad(kzal mij hier nie kwaad maken tis voor een ander forum).Allee 40 km puur plezier ,2 bierkes en naar huis.Gastjes volgend jaar weer van da