01.11.2016 - Ieper - Frontbikers Herfsttoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fritsie
Mountainbiker

Re: 01.11.2016 - Ieper - Frontbikers Herfsttoertocht

Post by Fritsie »

den dirk wrote:
CeeFlam wrote:Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn dit jaar op 1 november. Is nochtans eentje om niet te missen.
Daarmee zou ik maandag de toer van 85 rijden. Ik veronderstel dat de bepijling al in orde zal zijn, maar zullen de splitsingen ook reeds aangeduid staan?
Maandagmorgen zetten we de pijlen voor de lus in Frankrijk en de splitsingsborden.
Ik had een privébericht gestuurd naar de club (mailadres op de website) daar ik eveneens op dinsdag de tocht moeilijk kan rijden. Ik begrijp dat het heel druk is en dat ik nog geen antwoord kreeg. Ik wou echter graag betalen indien de tocht reeds op maandag afgepijld is (vanaf 's middags is voor mij prima), omdat ik niet wil profiteren van de inspanningen van anderen...
vani
Mountainbiker

Post by vani »

Paar foto's om eventuele twijfelaars nog over de streep te trekken wrm ze moeten naar Ieper komen :-D

Image

Image

Image

Image

Image
vani
Mountainbiker

Post by vani »

Ook nog een filmpke van Uncle Sam van in mei van het eerste deel singel track die er ligt ondertussen is dit nog allemaal stuk langer en uitgebreider en harder aangereden :) filmpje zal ongeveer 1/4de van totaal lengte zijn

" onclick="window.open(this.href);return false;
CeeFlam
Mountainbiker

Post by CeeFlam »

vani wrote:Paar foto's om eventuele twijfelaars nog over de streep te trekken wrm ze moeten naar Ieper komen :-D

Image

Image

Image

Image

Image
Jullie hebben alweer prachtig werk geleverd!
Spijtig dat ik er niet bij kan zijn dinsdag.
Is een aanrader voor wie nog twijfelt, heb die toch al 3 of 4 keren gereden.
CeeFlam
Mountainbiker

Post by CeeFlam »

den dirk wrote:
CeeFlam wrote:Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn dit jaar op 1 november. Is nochtans eentje om niet te missen.
Daarmee zou ik maandag de toer van 85 rijden. Ik veronderstel dat de bepijling al in orde zal zijn, maar zullen de splitsingen ook reeds aangeduid staan?
Maandagmorgen zetten we de pijlen voor de lus in Frankrijk en de splitsingsborden.
Bedankt voor de info.
tyro13
Mountainbiker
Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg

Post by tyro13 »

Overtuigd.... We zullen aanwezig zijn met wat mannen van st Lievens Houtem.
senna
Mountainbiker

Post by senna »

Ik zou vanuit de klijte willen starten samen met zoontje zo naar ieper fietsen inschrijven en terug naar huis fietsen.
Waar zou ik op het parcours kunnen, en hoeveel km zou ik dan +- hebben?

mvg
Wybob
Mountainbiker

Post by Wybob »

senna wrote:Ik zou vanuit de klijte willen starten samen met zoontje zo naar ieper fietsen inschrijven en terug naar huis fietsen.

mvg
Ik zou via de weg rijden naar dikkebus vijver moest ik jou zijn, mooie single track daar aan het begin van de vijver rechts.

Aan het eind van de vijver is de splitsing naar de korte afstand dacht ik
aprèslover
Mountainbiker

Post by aprèslover »

Hoi Ieperse frontbikers,
Vanuit Lo zullen we zeker met een aantal rood-zwarten van de veLOclub deze mooie tocht rijden. Is echt een aanrader en de omstandigheden zijn ideaal.
grts vanuit Lo
den dirk
Mountainbiker

Post by den dirk »

Wybob wrote:
senna wrote:Ik zou vanuit de klijte willen starten samen met zoontje zo naar ieper fietsen inschrijven en terug naar huis fietsen.

mvg
Ik zou via de weg rijden naar dikkebus vijver moest ik jou zijn, mooie single track daar aan het begin van de vijver rechts.

Aan het eind van de vijver is de splitsing naar de korte afstand dacht ik

Als je vanaf de Klijte start kort je het parcours in met ongeveer een 15km inpikken kan hier op de baan naar Kemmel. In derdaad als je terug naar Dikkebusse vijver rijdt heb je mooi nieuw stuk single track die je kan rijden, maar dan kort je weinig in op afstand parcours. hangt natuurlijk af van de leeftijd van je zoontje.
Post Reply