ok om 20 u in de gilde te Moen
kan er mij iemand kort uitleggen hoe ik dat het rapst vind ?
alvast bedankt voor de opkomst
MTB-parcours (bellegem, rollegem, zwevegem, kooigem,kortrijk
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- casper
- Mountainbiker
Als gij van de watertoren komt best naar Kooigem, St-Denijs en dan naar Moen. Op het einde van de weg St-Denijs - Moen links, ong.700m verder links op de hoek, recht tov Ford garage 'Vandeputte' en zaal 'TAP'.mudbuster wrote:ok om 20 u in de gilde te Moen
kan er mij iemand kort uitleggen hoe ik dat het rapst vind ?
alvast bedankt voor de opkomst
See you there,
groeten,
Casper
- mudbuster
- Mountainbiker
dinsdag afspraak gehad met iemand van de sportdienst Kortrijk en wat meer info gekregen.
Kortrijk pakt uit met een mtb route (bloso) van 46 km in de streek tussen kortrijk, bellegem, zwevegem, sint-denijs. Een leuke route met zeker meer dan 30 % off road. Enkele stevige kuitenbijters zitten er ook in.
tweede fase is dat zwevegem en spiere een bijkomende route van ook boven de 40 km aan de rode route van kortrijk koppelen zodat er een soort druiventros bestaat.
Naast deze rode start er ook nog een blauwe route te Marke die via de leieboorden (offroad) naar menen gaat en terug via lauwe naar marke. ook een leuke route die op geen 200 m passeert van de rode route.
Dus kan je 4 routes combineren met ruim 100 km MTB plezier.
De rode route moet zeker tegen juli bewegwijzert zijn.
Vertrek rode route Kortrijk : sportcentrum lange munte.
We moeten nog eens samenkomen om de routes te bekijken
voorlopig heb ik de route van Kortrijk, zwevegem en Marke op stafkaart
wie zin heeft afspraak ergens volgende week
leuk zou zijn als er iemand van de streek rond wevelgem, lauwe zou kunnen komen die heel goed de streek kent
voila
greetz
Kortrijk pakt uit met een mtb route (bloso) van 46 km in de streek tussen kortrijk, bellegem, zwevegem, sint-denijs. Een leuke route met zeker meer dan 30 % off road. Enkele stevige kuitenbijters zitten er ook in.
tweede fase is dat zwevegem en spiere een bijkomende route van ook boven de 40 km aan de rode route van kortrijk koppelen zodat er een soort druiventros bestaat.
Naast deze rode start er ook nog een blauwe route te Marke die via de leieboorden (offroad) naar menen gaat en terug via lauwe naar marke. ook een leuke route die op geen 200 m passeert van de rode route.
Dus kan je 4 routes combineren met ruim 100 km MTB plezier.
De rode route moet zeker tegen juli bewegwijzert zijn.
Vertrek rode route Kortrijk : sportcentrum lange munte.
We moeten nog eens samenkomen om de routes te bekijken
voorlopig heb ik de route van Kortrijk, zwevegem en Marke op stafkaart
wie zin heeft afspraak ergens volgende week
leuk zou zijn als er iemand van de streek rond wevelgem, lauwe zou kunnen komen die heel goed de streek kent
voila
greetz