Klopt, vorig jaar volledig choco gereden.
Maar een choufke en een hamburger doen wonderen he.
30.10.2016 - Sint-Amands - 17e Het middelpunt van Vlaanderen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
den toerist
- Mountainbiker
Re: 30.10.2016 - Sint-Amands - 17e Het middelpunt van Vlaand
Maak je maar op voor prachtige gratis foto's van onderweg ! in de loop van de week na onze tocht komen die online .
En wat betreft de Choufkes die kun je weer aan dezelfde prijs drinken 2,5 euro voor 33 cl !!!
En wat betreft de Choufkes die kun je weer aan dezelfde prijs drinken 2,5 euro voor 33 cl !!!
-
den toerist
- Mountainbiker
Post by den toerist »
Ene maar he. Maar zal zeker smaken.
We weten nu al dat dit (weer) TOP zal zijn..
De muddevils kennen er wat van; is al elk jaar super geweest en we zijn er zeker van dat het ook weer dit jaar niet anders zal zijn.
Tot zondag!
De muddevils kennen er wat van; is al elk jaar super geweest en we zijn er zeker van dat het ook weer dit jaar niet anders zal zijn.
Tot zondag!
- bip bip
- Mountainbiker
- Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel
jaarlijkse traditie, rustig uitslapen (uurtje extra door het overschakelen op't winteruur) en met de bike de lange verplaatsing van 2 km maken tot aan de start
.
Wat bekenden groeten aan de start om vervolgens de 53 km af te haspelen samen met mijn madam. Uitkijken naar de nieuwigheden onderweg.....Ondanks het feit dat er overal meer en meer beperkingen worden opgelegd slagen ze er hier in het parcours ieder jaar in positieve zin te laten evolueren.
tot zondag,
bip bip
Wat bekenden groeten aan de start om vervolgens de 53 km af te haspelen samen met mijn madam. Uitkijken naar de nieuwigheden onderweg.....Ondanks het feit dat er overal meer en meer beperkingen worden opgelegd slagen ze er hier in het parcours ieder jaar in positieve zin te laten evolueren.
tot zondag,
bip bip
- Murdock
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29
Is de omloop 22 km een kids-tocht ? Zit het nonnenbos in het parcours van de 22 km ?
Het nonnenbos daar komen de (kids ) ook , ik kan het nonnenbos voor hen ook laten liggen natuurlijk en ze gewoon laten voor bij rijden , maar we zijn ook klein geweest zeker en spelen ook al eens graag .
Mss een soft en technisch bord zetten ? maar indien je de foute keuze maakt mis je natuurlijk wel wat .
En.... vandaag weeral een extra nieuw stuk privé aan de 37-45-53 km toegevoegd dus iets meer offroad maar wel zeer goed berijdbaar .
Er zijn toiletten voor de Dames/Heren voorzien op beide bevoorradingen !
Mss een soft en technisch bord zetten ? maar indien je de foute keuze maakt mis je natuurlijk wel wat .
En.... vandaag weeral een extra nieuw stuk privé aan de 37-45-53 km toegevoegd dus iets meer offroad maar wel zeer goed berijdbaar .
Er zijn toiletten voor de Dames/Heren voorzien op beide bevoorradingen !
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
Goed bezig Dirty,
Altijd daar in Sint-Amands, waarom noem ik dit de beste platste toertocht omdat het zo is, platter kan bijna niet, maar dat is toch helemaal niet erg, ik bedoel, jullie halen echt, echt alles uit jullie omgeving wat mogelijks is en dat verdient veel respect.
Altijd daar in Sint-Amands, waarom noem ik dit de beste platste toertocht omdat het zo is, platter kan bijna niet, maar dat is toch helemaal niet erg, ik bedoel, jullie halen echt, echt alles uit jullie omgeving wat mogelijks is en dat verdient veel respect.
- Murdock
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29
Klopt niet helemaal, Sint Amands komt gewoonlijk uit op 40 à 45 hm. Vorige week in Kapelle ODB kwam ik maar aan 25 hm voor ongeveer dezelfde afstand. Parcours van de Mud Devils is dus bijna dubbel zo 'bergachtig' als dat van Kapelle op den Bos vorige week !!!El Toro Cycling Club HB wrote: Altijd daar in Sint-Amands, waarom noem ik dit de beste platste toertocht omdat het zo is, platter kan bijna niet, maar dat is toch helemaal niet erg, ik bedoel, jullie halen echt, echt alles uit jullie omgeving wat mogelijks is en dat verdient veel respect.
We mogen dat niet veel hoogtemeters hebben mispak jullie niet dit jaar ! er zit een enorme lange lus in met heel veel offroad tussen de eerste en tweede bevoorading .
voor de rest is het parcours variërend met recuperatie stukken in ,maar er zullen veel bikers zijn die wel zullen weten dat ze gereden hebben op de 53 km , voor de toppers onder jullie is dit mss een makkie ,laat maar weten na de rit
Wat wij kunnen doen met ons parcours is enkel mogelijk met de medewerking van vele prive eigenaars en natuurpunt en de verschillende overheden in de buurt waar we goede contacten mee onderhouden en waarvoor we ze oprecht bedanken !
Dit mag ook wel eens gezegd worden want zonder hen zou het veel minder zijn .
Het is door de verschillende prive eigendommen dat we vooraf geen parcoursinfo geven en vanaf dit jaar pas op zaterdag afpijlen .
voor de rest is het parcours variërend met recuperatie stukken in ,maar er zullen veel bikers zijn die wel zullen weten dat ze gereden hebben op de 53 km , voor de toppers onder jullie is dit mss een makkie ,laat maar weten na de rit
Wat wij kunnen doen met ons parcours is enkel mogelijk met de medewerking van vele prive eigenaars en natuurpunt en de verschillende overheden in de buurt waar we goede contacten mee onderhouden en waarvoor we ze oprecht bedanken !
Dit mag ook wel eens gezegd worden want zonder hen zou het veel minder zijn .
Het is door de verschillende prive eigendommen dat we vooraf geen parcoursinfo geven en vanaf dit jaar pas op zaterdag afpijlen .