Wat een supertocht zeg. We weten dat wtc Zonnebeke dit als geen ander kan organiseren. Ik had soms het vlaams-ardennen gevoel, neen het ardennen gevoel !! De single track thv kortekeer was "SUPER" . Proficiat aan al de personen die hieraan hebben geholpen. Er kwam echt geen einde aan. Wat heb ik genoten !! Zoals altijd : goede bevoorrading, goede bepijling, mooie tocht ....Hopelijk tot volgend jaar.
zie ook : http://www.vwt-geluveld.be" onclick="window.open(this.href);return false;
16.10.2016 - Zonnebeke Beselare - Nonnebossentocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 16.10.2016 - Zonnebeke Beselare - Nonnebossentocht
mijn eerste mountainbike sedert enkele maanden en ik heb er ferm van genoten. Prachtig parcours waar er veel werk in gestoken is en bevoorrading was ook in orde. Meer moet dat voor mij niet zijn.
Er moet wij wel iets van het hart. Toch weer verschillende bikers gezien zonder helm
.
Bedankt en tot volgend jaar
Er moet wij wel iets van het hart. Toch weer verschillende bikers gezien zonder helm
Bedankt en tot volgend jaar
Zeer goede tocht, een van de betere van de streek, veel bospaden die anders niet toegankelijk zijn.
Het draaien en keren in het laatste bosje was echt de max!
Top bevoorrading, afspuitstand niet nodig had.
wel even wat verwarring met een wandeltocht met bijna dezelfde pijltjes.
Het draaien en keren in het laatste bosje was echt de max!
Top bevoorrading, afspuitstand niet nodig had.
wel even wat verwarring met een wandeltocht met bijna dezelfde pijltjes.
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Het vlaams ardennen of ardennengevoel heb ik niet gehad
maar uiteraard uitstekend genoten.
In het bosje was er inderdaad werk gestoken , goed zo , denk dat ze zelfs speciaal wat extra boompjes over het traject gedrapeerd hadden maar dit kunnen we enkel toejuichen , helaas was het wel treintje rijden maar geen erg hoor zoiezo heel de rit op ons gemakskes gedaan.
In het bosje was er inderdaad werk gestoken , goed zo , denk dat ze zelfs speciaal wat extra boompjes over het traject gedrapeerd hadden maar dit kunnen we enkel toejuichen , helaas was het wel treintje rijden maar geen erg hoor zoiezo heel de rit op ons gemakskes gedaan.
Mooie tocht , genoten .
Misschien nog beter die laatste bospassage in het begin van de tocht steken ; dan heb je nog een betere spreiding van de vroege en latere starters . Nu kwamen alle afstanden daar ongeveer op hetzelfde moment samen .
Voor de rest alles top !
Misschien nog beter die laatste bospassage in het begin van de tocht steken ; dan heb je nog een betere spreiding van de vroege en latere starters . Nu kwamen alle afstanden daar ongeveer op hetzelfde moment samen .
Voor de rest alles top !
Prachtige tocht!
Het laatste bosje heb ik al een paar keer gedaan maar nog nooit zoals vandaag, knap!
't Was, met medewerking van het weer, genieten van begin tot einde.
Het laatste bosje heb ik al een paar keer gedaan maar nog nooit zoals vandaag, knap!
- Kootje Cluyte
- Mountainbiker
Post by Kootje Cluyte »
Was dat genieten en zeker in bos van de Kortekeer.. Ik wist niet dat je daar zoveel km kon rijden. Geraakte op den duur het noorden kwijt
Dikke pluim voor de organisatie
Dikke pluim voor de organisatie
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
QM wrote:Prachtige tocht!![]()
En viel het nog een beetje mee toen je maandagmorgen uit uw bedstee sprong?
Ja hoor het was een overweldigend succes, de 21e Nonnebossentocht. 915 deelnemers, het is een absoluut record en dit op amper 4 uur inschrijvingen. Veel lof over onze organisatie is een goede voedingsbronnen om er in 2017, voor onze 22e editie weer volledig voor te gaan.
Onze fotograaf is bezig met het verwerken van alle 1400 foto's en deze zullen eerstdaags op onze website http://www.wtc-zonnebeke.be" onclick="window.open(this.href);return false; en onze Facebook pagina geplaatst worden. Bovendien zijn alle foto's GRATIS beschikbaar op hoge resolutie.
Hartelijk dank aan al onze medewerkers, fotograaf, sponsors en uiteraard onze 915 deelnemers!

Onze fotograaf is bezig met het verwerken van alle 1400 foto's en deze zullen eerstdaags op onze website http://www.wtc-zonnebeke.be" onclick="window.open(this.href);return false; en onze Facebook pagina geplaatst worden. Bovendien zijn alle foto's GRATIS beschikbaar op hoge resolutie.
Hartelijk dank aan al onze medewerkers, fotograaf, sponsors en uiteraard onze 915 deelnemers!
De vloer lag toch een stukje lager dan gewoonlijk..filiep72 wrote:QM wrote:Prachtige tocht!![]()
En viel het nog een beetje mee toen je maandagmorgen uit uw bedstee sprong?