16.10.2016 - Buissenal - Frasnes-Lez-Anvaing
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Z29
- Mountainbiker
Re: 16.10.2016 - Buissenal - Frasnes-Lez-Anvaing
Ik vond het toch vooral een tegenvaller en de verplaatsing van 1 u 10 niet waard! De laatste 15 km hebben dan wel wat goed gemaakt maar de eerste 35 km was het huilen met de pet op, enorm veel asfalt en brede dreven vol stenen... Gelukkig dat er nog wat hoogtemeters waren. Neen, ik had hier meer van verwacht.
-
Krisken
- Mountainbiker
Zonde van de organisatoren dan.
Ik ken de streek goed, hier is 1 en ander te beleven hoor.
Kijk maar naar de jaarlijkse Herdermarathon die deze streek aandoet.
Ik kon er door omstandigheden niet bij zijn en HAD er spijt van. Maar als ik dit lees...
Ik ken de streek goed, hier is 1 en ander te beleven hoor.
Kijk maar naar de jaarlijkse Herdermarathon die deze streek aandoet.
Ik kon er door omstandigheden niet bij zijn en HAD er spijt van. Maar als ik dit lees...
-
vercruysse eddy
- Mountainbiker
Post by vercruysse eddy »
Beste Z29 als je genoten hebt van de laatste 15 km dan moet je zeker aanstaande zaterdag eens proberen met de Biking@Ronse MTB Tour 2016 die in dezelfde streek tot 62 km van dit moois aanbied .Z29 wrote:Ik vond het toch vooral een tegenvaller en de verplaatsing van 1 u 10 niet waard! De laatste 15 km hebben dan wel wat goed gemaakt maar de eerste 35 km was het huilen met de pet op, enorm veel asfalt en brede dreven vol stenen... Gelukkig dat er nog wat hoogtemeters waren. Neen, ik had hier meer van verwacht.
- Jemp
- Mountainbiker
Ik dacht onderweg aan jullie. 1h10 rijden en dan dit voor de wielen krijgen.Z29 wrote:Ik vond het toch vooral een tegenvaller en de verplaatsing van 1 u 10 niet waard! De laatste 15 km hebben dan wel wat goed gemaakt maar de eerste 35 km was het huilen met de pet op, enorm veel asfalt en brede dreven vol stenen... Gelukkig dat er nog wat hoogtemeters waren. Neen, ik had hier meer van verwacht.
Z29, als compensatie wil ik je wel eens meepakken in deze streek om te laten zien wat er écht te beleven valt
Z29, als ik van u was zou ik zeker op dit verzoek ingaan, Jemp kennende... Dan ga ik zeker terug mee!Jemp wrote:Ik dacht onderweg aan jullie. 1h10 rijden en dan dit voor de wielen krijgen.Z29 wrote:Ik vond het toch vooral een tegenvaller en de verplaatsing van 1 u 10 niet waard! De laatste 15 km hebben dan wel wat goed gemaakt maar de eerste 35 km was het huilen met de pet op, enorm veel asfalt en brede dreven vol stenen... Gelukkig dat er nog wat hoogtemeters waren. Neen, ik had hier meer van verwacht.Wat een ontgoocheling deze tocht. Men is er in geslaagd alle mooie stukken er uit te halen. Hetgeen dat er dan toch nog inzat was dan nog de stukken die meest watergevoelig zijn. Hier was veel meer uit te halen.
Z29, als compensatie wil ik je wel eens meepakken in deze streek om te laten zien wat er écht te beleven valt
De bewegwijzering trok op niets en de bikewash hebben we niet gevonden.
Maar we hebben wel genoten van het ritje. Het begin nogal soft, doch aangenaam gezien de mooie streek. En het einde super met heel wat leuke passages, zonder overdreven zwaar te zijn.
Ideaal voor een rustige tocht of om ervaring op te doen.
Maar we hebben wel genoten van het ritje. Het begin nogal soft, doch aangenaam gezien de mooie streek. En het einde super met heel wat leuke passages, zonder overdreven zwaar te zijn.
-
Z29
- Mountainbiker
Jemp wrote:Ik dacht onderweg aan jullie. 1h10 rijden en dan dit voor de wielen krijgen.Z29 wrote:Ik vond het toch vooral een tegenvaller en de verplaatsing van 1 u 10 niet waard! De laatste 15 km hebben dan wel wat goed gemaakt maar de eerste 35 km was het huilen met de pet op, enorm veel asfalt en brede dreven vol stenen... Gelukkig dat er nog wat hoogtemeters waren. Neen, ik had hier meer van verwacht.Wat een ontgoocheling deze tocht. Men is er in geslaagd alle mooie stukken er uit te halen. Hetgeen dat er dan toch nog inzat was dan nog de stukken die meest watergevoelig zijn. Hier was veel meer uit te halen.
Dank hiervoor, hier wil ik zeker eens op ingaan. Ik had hoge verwachtingen voor deze streek en besef ook wel dat hier veel meer te beleven valt dan dat we vandaag gezien hebben.
-
Z29
- Mountainbiker
CBo wrote:De bewegwijzering trok op niets en de bikewash hebben we niet gevonden.
Klopt, we hebben ook de bikewash gezocht maar niet gevonden.
-
Z29
- Mountainbiker
vercruysse eddy wrote:Beste Z29 als je genoten hebt van de laatste 15 km dan moet je zeker aanstaande zaterdag eens proberen met de Biking@Ronse MTB Tour 2016 die in dezelfde streek tot 62 km van dit moois aanbied .Z29 wrote:Ik vond het toch vooral een tegenvaller en de verplaatsing van 1 u 10 niet waard! De laatste 15 km hebben dan wel wat goed gemaakt maar de eerste 35 km was het huilen met de pet op, enorm veel asfalt en brede dreven vol stenen... Gelukkig dat er nog wat hoogtemeters waren. Neen, ik had hier meer van verwacht.
Zaterdag kan ik jammer genoeg niet maar ik houd deze in het achterhoofd voor een volgende editie,bedankt!