Bulls

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Post Reply
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

jurdup wrote:nee GF heb wel degelijk die zoekfunctie gebruikt zulle

maar vond genen bulls in of tewel zoek ik op de verkeerde manier

Ik tik het volgende in
zoeken in rubrieken en dan kom nen heleboel topics tegen maar nergens iets met BULL

Sorry voor het ongemak hé
Da's nikske zenne t'is al iets da ge probeerd :P , maar ge typt boven in wat ge zoekt bv. Bulls, dan staat er forum daar neemt ge in plaats van alle forums een bepaalde rubriek, voor Bulls bv. is da "welke bike geniet de voorkeur" da ander laat ge gewoon staan op alle forum dan op zoeken klikken en ge gaat da dan wel vinden :wink: . Proberen is de beste manier om te leren. =D> :wink:
jurdup
Mountainbiker

Post by jurdup »

THX GF zal dat in het vervolg doen dat kan geen problemen meer geven
Fizz
Mountainbiker

Post by Fizz »

ik sta op het punt om mij een Bulls aan te schaffen

ik twijfel tussen de Comp 4.5 voor 499 euro (op site staat nochtans 799 euro) en de Comp 5.8 voor 599 euro. www.bulls.de

iemand ervaring met deze bikes?
thx
montenbaiker
Mountainbiker

Post by montenbaiker »

Heb zelf 2 jaar met een comp 4.50 gereden, voor z'n prijs wel een prettige mtb maar verwacht echter niet te veel van die suntour vork. Heb deze reeds na +- 2000 km moeten vervangen wegens radversleten. ( er zat zoveel speling op dat het niet meer veilig aanvoelde ) Bracket ook moeten vervangen na +- 1500 km. Het kader lijkt mij anders wel zeer degelijk. De xt - deore afmontering deed het altijd voorteffelijk mits vernieuwen van de bekabeling.

Met die Magura HS 11 remmen op de 5.80 heb ik geen ervaring, de Magura HS 33 remmen zijn naar verluid uitstekend.

Besluit: Met actieprijs van 499€ wel een goede fiets om de MTB sport eens af te tasten,...
Fizz
Mountainbiker

Post by Fizz »

dankuwel mountanibiker voor je uitleg.

ik ga waarschijnlijk de 4.50 kopen, want den 5.80 is met Alivio versnellingen en ik verkies toch de deore van op de 4.50

't is mijn eerst mtb en 't is ook niet de bedoeling dat ik meteen belgisch kampioen wordt é :-D dus prijs/kwaliteit zit ik nu wel goed

andere reacties steeds welkom
montenbaiker
Mountainbiker

Post by montenbaiker »

Fizz
Andere merken hebben anders ook mooie fietsen in deze prijsklasse.
Een beetje rondkijken is part of the game. Kijk zeker eens bij duitse online shops Vergeet niet dat een degelijk kader en behoorlijke vork de basis van je nieuwe bike zijn. Overige onderdelen slijten altijd en die kun je dan systematisch vervangen en upgraden met betere kwaliteit.

Kijk hier maar eens:
http://www.bike-discount.de/start.asp?uin=1524768804 Via "Shop" en dan " kompletrader"
wits
Mountainbiker

Post by wits »

hoi,

heb ook zo'n bulls 4.5 comp.(nu een ongeveer 6 maanden) Ben er best tevreden van al is ie iets te zwaar en raken de verzetten nogal snel ontregeld (door goedkope kabels?) de XT-deore doet het voor de rest voortreffelijk.
Maar moest ik nu opnieuw een fietsje kopen dan zou ik toch eens zwaar nadenken over zo een cube attention
Denzotte
Mountainbiker

Post by Denzotte »

Anders moet je hier eens zien, hier staan ook bulls op

http://www.roseversand.de/rose_main.cfm ... 3&PRD_ID=0
rafx3
Mountainbiker

Bulls 5.50 solution

Post by rafx3 »

Ik heb de zaterdag mijn mountainbike gekocht bij van de plas in zoersel echt zeer goede informatie enzo gekregen.
Echt een goede winkel om je bike te kopen.
Ik heb de bulls 5.50 solution gekocht heeft er iemand ervaring met deze mountainbike.
Matheos
Mountainbiker

Post by Matheos »

Heb een tijdje op het punt gestaan om deze fiets te kopen vanwege de goeie achterderailleur XT, globaal goede Deore afwerking, maar ben uiteindelijk bij andere merken terechtgekomen, vooral omdat ik de Bulls frames niet zo mooi vind. Vind dat een MTB er robuust moet uitzien, en dat mis ik een beetje bij die Bulls fietsen.
Post Reply