25.09.2016 - Genk - 11e Cambadag
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- scelter
- Mountainbiker
Re: 25.09.2016 - Genk - 11e Cambadag
Ik had ook een beetje mixed feelings. Begin en einde was goed, maar tussenin was het precies mtb autosnelweg. Mn avs sprak ook boekdelen: als ik hier alleen kom rijden knoop ik de ene single track aan de andere en is mn gemiddelde mss 19 per uur. Vandaag 23 avs...
Het is een mtb-tocht tvv Ter Heide. Dus uw inschrijvingsgeld is goed gespendeerd.
Ik vond het eerste deel door Hengelhoef en het laatste deel best leuk. Ok langs het golfterrein om is een zandautostrade en het fietspadgedeelte rond de Terril was ook teveel. Je kon met enkele aanpassingen nog veeeel meer single tracks erin gooien. Maar de pijlers ( de Jokers ) zijn reeds bejaarde fietsers. Wa nieuw bloed of mensen met kennis van alle single tracks zou vernieuwend zijn
Ik vond het eerste deel door Hengelhoef en het laatste deel best leuk. Ok langs het golfterrein om is een zandautostrade en het fietspadgedeelte rond de Terril was ook teveel. Je kon met enkele aanpassingen nog veeeel meer single tracks erin gooien. Maar de pijlers ( de Jokers ) zijn reeds bejaarde fietsers. Wa nieuw bloed of mensen met kennis van alle single tracks zou vernieuwend zijn
- scelter
- Mountainbiker
Sommige single tracks die er dan wel inzaten zijn nochthans recente paadjes die er nog maar een paar jaar liggen.
Dus die hebben ze dan wel weten te vinden. Maar ze mogen me altijd contacteren. Ik ken dat gebied als mn broekzak
Dus die hebben ze dan wel weten te vinden. Maar ze mogen me altijd contacteren. Ik ken dat gebied als mn broekzak
Bij deze wil ik laten weten dat ik mij wel geamuseerd heb. Zalig weer, leuke tocht, afwisselend snelle stukken met aantal single track. Veel stof gevreten maar kom binnenkort nog ne keer terug en parcours is totaal anders. Zomer en winter is dit een prachtig gebied om te fietsen. Kom volgend jaar terug.
Zielig zou ik hem zeker niet noemen
Het was inderdaad een snelle, redelijke vlakke TT, maar toch plezant met verschillende mooie stukken en een goede organisatie.
Vergeet ook niet dat het zeer moeilijk is in Genk om ergens een georganiseerde tocht te laten overrijden. En (heel) veel van die mooie singletracks zijn illegaal aangelegd en daar laat men geen TT overgaan.
Het was inderdaad een snelle, redelijke vlakke TT, maar toch plezant met verschillende mooie stukken en een goede organisatie.
Vergeet ook niet dat het zeer moeilijk is in Genk om ergens een georganiseerde tocht te laten overrijden. En (heel) veel van die mooie singletracks zijn illegaal aangelegd en daar laat men geen TT overgaan.
- scelter
- Mountainbiker
Ik vraag me af ofdat de organisatie weet dat er nog altijd zeer veel van hun wegwijzers tegen de bomen hangen. Vooral het laatste stuk van deze tt hangen ze gewoon nog allemaal. Slechte reclame jongens..
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
geld dat voor iedereen?scelter wrote:Sommige single tracks die er dan wel inzaten zijn nochthans recente paadjes die er nog maar een paar jaar liggen.