17/18.09.2016 - Geluveld - 2de Memorial Dr. Stefaan Leys

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
the mask
Mountainbiker

Re: 17/18.09.2016 - Geluveld - 2de Memorial Dr. Stefaan Leys

Post by the mask »

Bedankt aan de 804 starters. Ook gemeende dank aan de vele vrijwilligers van onze club. Jullie waren geweldig .alles afgepijld. Moe en voldaan. Fotos zie http://www.vwt-geluveld.be" onclick="window.open(this.href);return false;
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Driewerf hoera voor onszelf!!! (o)en waarom??? Omdat we in laatste instantie gekozen hebben voor Geluveld en niet voor De Haan!! Mijn buikgevoel zei "Geluveld" en mijn buikske had gelijk!! :bounce: Beetje laat gestart en onzen Dimi wou eerst lus 3 doen [-X met als gevolg het biertje toch links laten liggen :oops: Het technisch parcour is zeker een surplus,maar naar mijn bescheiden mening zeker niet voor iedereen!! Beginnende bikers zullen hier zeker moeite mee gehad hebben en onzen Stic was er ook niet te zot van....daarna verder en na de top bevoorading gekozen voor lus 2. Heel mooie stukken in een golvende omgeving...vooral het prive bos op het laatste kon me zeker bekoren,nog nooit door dat bos gereden en waarschijnlijk ook de eerste organisatie die daar door mag :roll: Na de rit gebruik gemaakt van de afspuitstand...(dat was al een hele tijd geleden.) en een lekkere wasbeurt in de zelf ineengedraaide douches =D> Op de apres eens geproefd van de queu de charrue, blonde uitgave,en zeer goed bevonden :drunk: Organisatie kwam meer dan een keer rond mee bokes en daar dan ook gebruik van gemaakt!! We kunnen over deze tt kort zijn....veel werk ingestoken en een goede organisatie,chapeau!! =D> En als we dan al eens vitten...misschien voor volgend jaar eens een pijltje meer hangen,vooral als er links of rechts moet ingedraaid worden,vonden het nogal "zuinig" bepijld...maar dit is maar muggeziften :wink: Ne dikke merci voor de aangename namiddag en tot volgend jaar!!
Dingo 8)
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Zeer OK , en betreft het technisch parcours uitermate genoten en t'is vooral kwestie van ken jezelf....met alle respect maar ik zie mensen bovenop die steigers staan die daar niets te zoeken hebben en het zelfs bemoeilijken voor degenen die het wel onder de knie hebben. Weet wat je kan...en wat niet :wink:
sierens
Mountainbiker
Location: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)

Post by sierens »

Iemand die ik ken is daar vandaag gevallen en 2 nekwervels gekneusd, Nochtans een ervaren rijder. Maar zoiets kan je noet voorzien of voorkomen. Kan overal gebeuren :-(
jevabiker
Mountainbiker

Post by jevabiker »

Genoten van deze rit! Echt de moeite voor de streek... Technisch parcourtje meerwaarde!! Iemand die weet hoe het voor die kerel afgelopen is die lelijk gevallen is bij de afdaling van de hoogste brug op het technisch parcour?
Da laatste bultje was misschien wel gevaarlijk en te vermijden...
Miste ook beetje fruit op de ravitos maar anders geslaagde rit!!
the mask
Mountainbiker

Post by the mask »

Fruit op bv wordt punt bij debriefing en evaluatievergadering.
picco
Mountainbiker

Post by picco »

Alle kodo's zeggen gelijk

T was top de organisatie, laat de hele grote der maar eens een vb aan nemen

bedankt VWT Geluveld
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Top hoor. Niks op aan te merken !!
Elbee
Mountainbiker

Post by Elbee »

the mask wrote:Bedankt aan de 804 starters. Ook gemeende dank aan de vele vrijwilligers van onze club. Jullie waren geweldig .alles afgepijld. Moe en voldaan. Fotos zie http://www.vwt-geluveld.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog geen foto's te zien. Wanneer worden deze verwacht ?
the mask
Mountainbiker

Post by the mask »

In principe eind deze week foto's te zien. Door omstandigheden butien onze wil zijn de foto's wat later beschikbaar. Excuses voor het ongemak.
Vandaag de drie lussen nog eens gereden en de afpijlers hebben perfect hun werk gedaan, chapeau
Post Reply