just terug mooi ritje ,bloso stoorde mij echt niet door andere stukken die er tussen kwamen,warmte viel heelgoed mee ook door veel onder en tussen de bomen te rijden ,nergens iets op aan te merken zelfs de bepijling was heelgoed vondt ik toch
tot volgende keer
27.08.2016 - Dessel - 4de Stenehei toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Strijkijzer
- Mountainbiker
Re: 27.08.2016 - Dessel - 4de Stenehei toertocht
Post by Strijkijzer »
Het was een mooi tochtje...de lange verbindingsstukken werden telkens beloond met mooie singletracks.
De bepijling was in orde.....waarschijnlijk hebben ze lessen getrokken uit het verleden als ik de commentaren van vorig jaar lees.
De bepijling was in orde.....waarschijnlijk hebben ze lessen getrokken uit het verleden als ik de commentaren van vorig jaar lees.
-
first
- Mountainbiker
Zeer tevreden mooie uitgezette rit.Zo volgend jaar terug van de partij
- Leto
- Mountainbiker
Prachtige speeltuin dat jullie daar hebben. Mooie afwisseling tussen single tracks en verbindingsstukken in het veld.
Pas 2de keer dat ik daar in de buurt rijd, maar helemaal geen spijt van.
Knap georganiseerd, slim gedaan wat de inschrijving betreft (5 EUR, maar inclusief jeton voor een drankje achteraf), afpijling dik in orde, zeer ruime bevoorrading.
See you next year!!
Pas 2de keer dat ik daar in de buurt rijd, maar helemaal geen spijt van.
Knap georganiseerd, slim gedaan wat de inschrijving betreft (5 EUR, maar inclusief jeton voor een drankje achteraf), afpijling dik in orde, zeer ruime bevoorrading.
See you next year!!
-
thomas-89
- Mountainbiker
manne en vrouwen bedankt om allemaal te komen biken het was weer een toffe editie om verder op te bouwen
voor de gene die graag van cijfers houden , er waren 350 inschrijvingen
als er nog punten zijn waar we ons op kunnen verbeteren hoor ik het graag van jullie
of punten zijn waar jullie van denken hmm
waarom doen ze zoiets nu
gewoon posten
voor de gene die graag van cijfers houden , er waren 350 inschrijvingen
als er nog punten zijn waar we ons op kunnen verbeteren hoor ik het graag van jullie
of punten zijn waar jullie van denken hmm
gewoon posten
-
thomas-89
- Mountainbiker
deze zijn van de gemeente dus daar kunnen we niets aan veranderenpet wrote:Kleur van de pijltjes .
Geel valt niet zo goed op in de bossen he’.
- Leto
- Mountainbiker
Yes sir! Stuur maar door naar welk e-mail adres ik dit mag sturen.DoubleOne wrote:Ik kon er wegens omstandigheden niet bij zijn, heeft er iemand de gpx track?