27/28.08.16 - Roeselare - West-Vlaanderens Mooiste
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 27/28.08.16 - Roeselare - West-Vlaanderens Mooiste
Voor de rit van zaterdag....... er hangen hier pijltjes aan domein Bergelen..... zijn het de gele plaatjes met zwarte pijlen ??? ik zou hier thuis starten en betaling bij Passage expo Roeselare
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Zaterdag de 50 me de dochter
Zondag de full monty voor dag en dauw met nog nen prettig gestoorden
Zeg Greg , t'zitn lik stukken in dak ken precies

Zondag de full monty voor dag en dauw met nog nen prettig gestoorden
Zeg Greg , t'zitn lik stukken in dak ken precies
- Roeselarenaere
- Mountainbiker
Post by Roeselarenaere »
Inderdaad, pijltjes voor zaterdag zijn de gele bordjes met zwarte pijl. Bergelen zit op het einde van de lus van de 75km.slooverke wrote:Voor de rit van zaterdag....... er hangen hier pijltjes aan domein Bergelen..... zijn het de gele plaatjes met zwarte pijlen ??? ik zou hier thuis starten en betaling bij Passage expo Roeselare
Het was inderdaad een mooie,goed voorbereide rit met vele privé passages en drie goede bevoorradingen zeker niet te versmaden bij deze hoge temperaturen tot volgend jaar
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Deze morgen me de copain om 06.30H gestart om de pijlen van de grote toer te controleren , veel meer tijd verloren dan verwacht door ontbrekende/gedraaide pijltjes
....jammer toch maargoed , hopelijk niemand te veel last van gehad.
Nergens verloren gereden dus t zal wel ok zijn geweest ☺KUBA wrote:Deze morgen me de copain om 06.30H gestart om de pijlen van de grote toer te controleren , veel meer tijd verloren dan verwacht door ontbrekende/gedraaide pijltjes....jammer toch maargoed , hopelijk niemand te veel last van gehad.
ZZ
Vandaag samen met Marc en Willem en Stefaan samen afgesproken om het levenswerk van Gregory "Vlaanderens mooiste" (de toertocht he, dat slaat niet op Gregory
)te rijden. Marc stond al klaar Gianny en vrouwtje gespot en goeiendag gezegd en wat later kwam ook de Willem. Ik voelde me precies niet te goed na het feestje van de avond voordien vanwege veel te veel te eten wat ik niet meer gewoon ben en veel te veel te drinken van wat ik niet meer gewoon ben en veel te weinig te slapen ....wat ik ook niet meer gewoon ben....
Anfin. Het was 8h30 en de Stef was er nog niet. Een berichtje maakte duidelijk dat hij nog niet te lang op was, we kregen permessie om te starten. Marc was nogal gehaast, ik kon zelfs niet meer antwoorden
Hij was zelfs zo gehaast dat ik bijna niet kon volgen en moest vragen om wat te temporiseren
Greg had ferm zijn best gedaan en ik denk dat er geen enkele decathon nog linten op voorraad had
Mooi stukje in de keuneleute Greg !!!Op het stukje oude spoorweg reed Marc lek. Willem opperde dat het "de hand van god was" terwijl hij nahijgend het water uit zn helm perstte
Na de bevoorrading besloot Marc de 50 te doen met een leegloper We namen afscheid van onze kopman, wat we direct nadien onmiddelijk beklaagden na het daar opvolgende stuk wind op kop. Vandaar ging het richting hothulst met het stuk offroad bergop bergagaf bergop bergaf bergop bergaf . Plots zat er iemand op miraculeuse wijze in ons wielen.
. Hij nam een eindje de kop en de volgende versnelling was daar. Terug naar dezelfde bevoorrading en dan richting Gits St henricus en weer naar roeselare met het technisch parcours als uitsmijter. In de hallen Stef nog eens gezien en gepolst naar zijn enkel
Een pintje en naar huis. En mn maag, die lag nog steeds overhoop.
Fijne tocht Gregory !!!!bedankt ook aan de pijlcontroleurs van dienst!Bedankt Willem en Marc (hoepelijk op tijd thuis met je leegloper)
parcours https://www.strava.com/activities/692238363/overview" onclick="window.open(this.href);return false;
Fijne tocht Gregory !!!!bedankt ook aan de pijlcontroleurs van dienst!Bedankt Willem en Marc (hoepelijk op tijd thuis met je leegloper)
parcours https://www.strava.com/activities/692238363/overview" onclick="window.open(this.href);return false;