Binnenkort nog eens terug gaan zien se,en hopelijk wat meer flow dan...
Knap werk Peter en co.
Post by Koen De Houwer »
het nieuwe stukje moet duidelijk nog wat 'ingereden' worden, nog maar weinig flow momenteel. De dubbele 'kom' verder op deze single is ondertussen wel goed ingereden en is om duimen en vingers af te likken. Laat ons hopen dat we deze speeltuin nog lang kunnen behouden want ik hoor dat er van alles op til is dat toch zijn invloed zal hebben op het gebied van de kleiputten. De tt van Waarloos ga ik dit jaar eens moeten laten voorbij gaan, 4 dagen Ventoux en omstreken ( onverhard uiteraardflashing1 wrote:Halo bikers van het rivierenland![]()
Er is weer een kort stuk bijgekomen in Terhagen mtb , ergens aan de visvijver ... fungehalte weer naar boven gebracht alsook de bikeskills die nodig zijn , hoop ik toch ?![]()
De 25 ste semtember is het weer Waarloos TT , onthoud die datum want ze maken gretig gebruik vn alle singletracks
Post by BerggeitCasualFietser »
Verleden jaar kon je er rijden maar moest je wel inkom betalen weet niet meer hoeveelbip bip wrote:komende zondag is er outdoor xtreme in de Schorre, iemand die weet of dit ook invloed heeft op de tracks van de Schorre op zaterdag ?
grt,
bip bip