MTB-parcours (bellegem, rollegem, zwevegem, kooigem,kortrijk

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

mudbuster wrote:laten we ertussen nemen
zondag 20 februari rond 9 uur (mag bij mij thuis aan de watertoren Kortrijk)
ideale uitvalbasis voor tochtje van ongeveer 40 km

wie doet mee.
Is mss niet zo een goed idee. :oops:

Is dan net de TT in Zwevegem die hier ook in de streek (lees grote gedeelten tussen Kortrijk, Kooigem, Zwevegem, Sint-Denijs) zal aandoen.
Als we het dan laten doorgaan, gaan we moeten opletten om niet op elkaar te rijden :wink:

Maar ... als jullie het dan wel zien zitten, voor mij uiteraard ook geen probleem
mudbuster
Mountainbiker

Post by mudbuster »

laten we zondag 6 maart proberen ??
we moeten misschien eerst even samenkomen om bepaalde stafkaarten te bekijken van welke tocht we zullen rijden.
dat kan gerust ergens vroeger in de week indien het moet.
6 maart den tocht en wanneer samenkomst ??
Dat mag gerust ergens op café zijn en misschien bij iemand in de buurt zodat niet altijd dezelfde zich moeten verplaatsen

voorstellen ??
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

joepie,dark dingo is zo goed als virusvrij =D> =D> je mag me op de lijst zetten om eens samen te verkennen.is het niet mogelijk om soms eens op voorhand wat kaarten te bekijken,dan verliezen we minder tijd en kunnen we meer rijden!wie gaat er trouwens nog allemaal mee??mudbuster,zanneis,dark dingo,...met hoeveel zijn we en gaat deze datum nu door?groeten...een dolgelukkige :D :lol: dark dingo ps na 5 weken leed vliegen we er terug in!!sijsele..here i come!!
mudbuster
Mountainbiker

Post by mudbuster »

hé gasten
we gaan eens heeeeeeel dringend moeten samen komen in de loop van volgende week. reden : lees hieronder

ik heb contact opgenomen met stadsbestuur met een zekere Bert G. en die wist me te vertellen dat er bijna defenitieve plannen op tafel liggen voor een MTB parcours rond de streek van Kortrijk-Zwevegem-Moen en eentje Marke-Menen.
Ik vertelde hem van onze plannen en hij was heel bereid om eens te luisteren naar onze voorstellen of eventuele aanpassingen aan hun parcours.
Daarom moeten wij eens dringend samenkomen want ik heb afspraak met die kerel op 15 februari
We zullen eens onze eigen ervaringen met de streek eens op een stafkaart moeten projecteren en dan zien we wel.
enig voorstel om af te spreken volgende week ????

Dus heel goed nieuws voor de streek rond Kortrijk.
De routes (rood) zou een 36 km met uitbreidende lus tot 46 km zijn
De blauwe route heeft hij niet vertelt maar dan kom ik allemaal te weten 15 febr.
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Voor mij liefst 's avonds na 19u (de kids zitten dan in hun bedje :wink: ). Maar als het enigzins kan niet de maandag of de donderdag, dan gaat het vrouwtje gaan aërobicen en gaan BBB'en.

Vuur maar een voorstel met datum en plaats af ! :bounce:

Heb hier alle stafkaarten liggen van de streek, zullen mss nuttig zijn.
mudbuster
Mountainbiker

Post by mudbuster »

volgende week woensdag rond 20u
Bij u thuis of bij mij thuis (schaapsdreef kortrijk naast watertoren)

of ergens op café ??
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Hoy Gasten,

Wat dachten jullie van woensdagavond bv om 20.00 U in 'de gilde' in Moen, dan vraag ik nog wa gasten van de club ook bij.
Zeg Mudbuster, jij mag aan dienen typ laten weten dat wij met onze Mtb club bereid zijn om mee te werken aan dat project, Ik stuur nog wel een pm'ke met m'n gegevens door.

groeten,
Casper :lol:
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Voor mij OK ! Zal er zijn tegen 20u. Mss interessant om een kopie te hebben van de topokaarten om op te "krabbelen" ?
Kan ze anders op mijn werk laten kopiëren. =D>
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

ik heb net de namiddag om te werken en kan dus nie aanwezig zijn,als het vrijdagavond was geweest,was het geen probleem,kheb dan een dagske verlof!kvolg hier dan wel de ontwikkelingen.heeft er soms nog iemand verlof vrijdag en zin om ne keer een toerke te doen met de bike?laat me wa weten,we spreken dan wel ergens af!!grtz dark dingo
scott team issue
Mountainbiker

Post by scott team issue »

ello bikers
kheb mijn weg naar dit forum teruggevonden #-o

woensdagavond zullen we omstreeks 20u aanwezig zijn in de gilde in moen, zelf hebben we ook een stafkaart waar reeds ons 53km "lang" parcours uitgetekend staat.

Hopelijk kunnen we de mooiste delen van elke route samen smelten tot een mooi, vlot en in elke weersomstandigheden berijdbaar parcours maken :P #-o :wink:
Post Reply