de beste fietsbril met Photochromatische glazen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Boebbel
Forum beheerder

Re: de beste fietsbril met Photochromatische glazen

Post by Boebbel »

De topic heeft me alvast geïnspireerd om eens een (photochromatische) fietsbril te proberen. Voor €35 kan je niet echt gekloot zijn voor eentje van Decathlon.
Wacky-S
Mountainbiker

Post by Wacky-S »

Tja, you get what pay for it...
geertg
Mountainbiker

Post by geertg »

Wacky-S wrote:Tja, you get what pay for it...
Het is niet omdat iets duur is dat het beter is. Heb toch al (relatief) goedkope, kwaliteitsvolle, artikelen bij Decathlon gekocht.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Wacky-S wrote:Tja, you get what pay for it...
=D> #-o

Volgens mij is deze uitdrukking niet echt correct geformuleerd.
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

ja kan niet volgen.. if you pay peanuts you get monkeys :-D

Maar Decathlon heeft ook goed spul hoor, bijvoorbeeld m'n allereerste rockrider handschoenen zijn veel langer meegegaan dan de Endura en 661 handschoenen die ik erna had.
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

aresius wrote:ja kan niet volgen.. if you pay peanuts you get monkeys :-D

Maar Decathlon heeft ook goed spul hoor, bijvoorbeeld m'n allereerste rockrider handschoenen zijn veel langer meegegaan dan de Endura en 661 handschoenen die ik erna had.
Ik heb btwin handschoenen met lange vingers (2 verschillende paren) en ze gaan ook enorm lang mee voor weinig geld. Blijkbaar moeten we allemaal een oakley of een addidas evil eye kopen van rond de 200 euro. Maar of je nu een kras maakt op een dure of een goedkope bril, de kras zit er. Ook al meerdere dure brillen gehad en na een keer vallen kon ik om nieuwe glazen. Daarnaast heeft niet iedereen het budget of het ervoor over om een dure bril te kopen. Het zijn mooie en goede brillen dat is een feit, maar respecteer ieder zijn keuze.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Je moet zeker ieders keuze respecteren. Al bij al blijft het een hobby.
Ook ikzelf koop m'n winterhandschoenen van Btwin, imo de beste die ik tot nu toe gehad heb.
Maar als je het draagcomfort van een Oakley gaat vergelijken met een brilleke van decathlon, dan steekt de Oakley er toch ver, zéér ver bovenuit.
Mijn eerste Radar heb ik al langer dan 10 jaar. Als je dan de kostprijs deelt door het aantal jaren gebruik, is dat ook een goeiekoop brilleke geweest. :-D
Fatsy
Mountainbiker

Post by Fatsy »

Swannie wrote:Je moet zeker ieders keuze respecteren. Al bij al blijft het een hobby.
Ook ikzelf koop m'n winterhandschoenen van Btwin, imo de beste die ik tot nu toe gehad heb.
Maar als je het draagcomfort van een Oakley gaat vergelijken met een brilleke van decathlon, dan steekt de Oakley er toch ver, zéér ver bovenuit.
Mijn eerste Radar heb ik al langer dan 10 jaar. Als je dan de kostprijs deelt door het aantal jaren gebruik, is dat ook een goeiekoop brilleke geweest. :-D
+1

Ik heb Decathlon handschoenen en heb me ter compensatie een Oakley Jawbreaker aangeschaft :-)

Je moet voor jezelf uitmaken aan wat je iets meer budget wilt uitgeven. Heb al verschillende brillen gehad maar een Oakley is z'n geld wel waard.
Boebbel
Forum beheerder

Post by Boebbel »

Gisteren met de wolken was een ideale dag om de bril eens te testen. 't Viel goed mee; enkel als het echt geen zon meer was, leek het soms iets te "smokey". Anders viel het niet op dat het te weinig of te veel verkleurd was.

Wel plezant dat je nu bosjes en plassen kan induiken met je ogen wijd open. :P Nog enkel de mond dichtklemmen nu.
vedet
Mountainbiker

Post by vedet »

Boebbel wrote: Wel plezant dat je nu bosjes en plassen kan induiken met je ogen wijd open. :P Nog enkel de mond dichtklemmen nu.

Image
Post Reply