Gisteren de 55km gedaan. Was een mooie tocht met tussenin inderdaad wat mindere stukken maar heb me toch goed geamuseerd.
En over de modder... ik denk dat er voor het ogenblik niet veel tochten zijn waar het droog is.
Vond de laatste 12km na de laatste splitsing het zwaarste. Was bijna constant klimmen.
07.08.2016 - Hockai (Francorchamps) - 17e Rando
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 07.08.2016 - Hockai (Francorchamps) - 17e Rando
Ik denk dat ze hier zullen verschijnen...
http://www.gghf.be/cpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gghf.be/cpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Reindert
- Mountainbiker
Vanuit Malmedy vertrokken om 7u, onder een heerlijke ochtendzon. De gekende paadjes tot in Hockai en dan de 55 aangevat.
Het zou sowieso nat worden, dat weet mijn zoon van 6 ondertussen ook wel al dat dat een eigenschap van de hoge venen is. :).
Mooie tocht, niet technisch maar wel helemaal off road.
Onderweg dan toch maar eens 'akerdjie lowie' geroepen als we weer eens afdalen in een beek. :)
Heerlijke zondagvoormiddag beleefd. Nadien wel zware hongerklop op weg naar huis. Misschien had ik beter de baan genomen :) of wat meer gegeten onderweg..hehe.
Het zou sowieso nat worden, dat weet mijn zoon van 6 ondertussen ook wel al dat dat een eigenschap van de hoge venen is. :).
Mooie tocht, niet technisch maar wel helemaal off road.
Onderweg dan toch maar eens 'akerdjie lowie' geroepen als we weer eens afdalen in een beek. :)
Heerlijke zondagvoormiddag beleefd. Nadien wel zware hongerklop op weg naar huis. Misschien had ik beter de baan genomen :) of wat meer gegeten onderweg..hehe.
Mijn video van Hockai (52km)
Enjoy!
" onclick="window.open(this.href);return false;
Enjoy!
" onclick="window.open(this.href);return false;