Normaal aanwezig gezien we in de buurt zijn. Lowie, enig idee hoe het met ondergrond gesteld is?
Vorige zondag viel het nog goed mee, alles vlot berijdbaar.
07.08.2016 - Hockai (Francorchamps) - 17e Rando
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Bart Geerts
- Mountainbiker
Re: 07.08.2016 - Hockai (Francorchamps) - 17e Rando
duimen dat het vanaf nu droog blijft, want er is erg veel regen gevallen 2 dagen lang ! ik zou er vandaag niet willen gaan biken, maar we hebben nog 3 dagenBart Geerts wrote:Normaal aanwezig gezien we in de buurt zijn. Lowie, enig idee hoe het met ondergrond gesteld is?
lowie wrote:duimen dat het vanaf nu droog blijft, want er is erg veel regen gevallen 2 dagen lang (in de orde van 50 liter)! ik zou er vandaag niet willen gaan biken, maar we hebben nog 3 dagenBart Geerts wrote:Normaal aanwezig gezien we in de buurt zijn. Lowie, enig idee hoe het met ondergrond gesteld is?
-
Bart Geerts
- Mountainbiker
Post by Bart Geerts »
Ale, volledig droog zal het niet zijn, maar als het te rijden valt, is het ook OKlowie wrote:lowie wrote:duimen dat het vanaf nu droog blijft, want er is erg veel regen gevallen 2 dagen lang (in de orde van 50 liter)! ik zou er vandaag niet willen gaan biken, maar we hebben nog 3 dagenBart Geerts wrote:Normaal aanwezig gezien we in de buurt zijn. Lowie, enig idee hoe het met ondergrond gesteld is?
lowie, heb jij misschien een update over de staat van het parcours?
Het heeft hier behoorlijk geregend deze week en gisteren en vandaag is het helaas ook niet droog gebleven
, maar het kan uiteraard sterk per plaats verschillen
Het heeft hier behoorlijk geregend deze week en gisteren en vandaag is het helaas ook niet droog gebleven
Ik heb aan de organisator vandaag een update gevraagd - ik hoop in de loop van de dag een antwoord te krijgen.julie wrote:lowie, heb jij misschien een update over de staat van het parcours?![]()
Het heeft hier behoorlijk geregend deze week en gisteren en vandaag is het helaas ook niet droog gebleven, maar het kan uiteraard sterk per plaats verschillen
Ik heb gezien dat er gisteren in Jalhay slechts 0,7 liter en op Botange 1 liter is gevallen, dat valt dus mee, maar echt drogend weer kan je dat niet noemen
- endorfin
- Mountainbiker
Ik was er gisteren...
Het is vettig, maar ik denk toch evenzeer het minst vettige v belgie
Nu knalt de zon wel heerlijk
Het is vettig, maar ik denk toch evenzeer het minst vettige v belgie
Nu knalt de zon wel heerlijk
berichtje van de organisator :
"Chemins relativement propres... quelques passages boueux => mais ces passages sont toujours boueux (sauf peut-être après une sécheresse de 6 mois, ce qu'il ne risque pas d'arriver dans nos contrées..."
wat neerkomt op : relatief propere paden met enkele modderige passages (die er ook in een normale zomer niet droog bijliggen)
droog zal het niet zijn, maar om nu daarvoor weg te blijven uit deze schitterende omgeving :
en bovendien morgen schitterend weer in de Ardennen
"Chemins relativement propres... quelques passages boueux => mais ces passages sont toujours boueux (sauf peut-être après une sécheresse de 6 mois, ce qu'il ne risque pas d'arriver dans nos contrées..."
wat neerkomt op : relatief propere paden met enkele modderige passages (die er ook in een normale zomer niet droog bijliggen)
droog zal het niet zijn, maar om nu daarvoor weg te blijven uit deze schitterende omgeving :
en bovendien morgen schitterend weer in de Ardennen
ga er ook weer naar toe.
vorig jaar supper ritje met alles op en aan.
die streek is gewoon verslavend om te biken.
en als we ergens moeten stappen.... zullen we wel stappen.
vorig jaar supper ritje met alles op en aan.
die streek is gewoon verslavend om te biken.
en als we ergens moeten stappen.... zullen we wel stappen.