30-31 / 07 / 2016;
Is er al iemand ter plaatse die iets meer kan vertellen over het weer de voorbije dagen en de staat van het circuit?
Want ik hou van het technische parcours, maar als het echt nat is vind ik het iets te extreem worden. Dan pas ik liever voor de 5h (2,5 h en 2,5 t weliswaar) durende rit in de auto.
Dank u alvast voor de info.
Vayamundo Cup Houffalize (Pearl Izumi / Benelux Cup)
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: Vayamundo Cup Houffalize (Pearl Izumi / Benelux Cup)
zie hier een filmke van gisteren
" onclick="window.open(this.href);return false;
en nog enkele foto's
https://goo.gl/photos/V9cpvC1VaLWNWyCN7" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
en nog enkele foto's
https://goo.gl/photos/V9cpvC1VaLWNWyCN7" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Bianchi--Driver
- Mountainbiker
Post by Bianchi--Driver »
Waar kan ik de uitslagen vinden?
- ATEGEV
- Mountainbiker
Dank zij de onheilspellende berichten van de weerman van de VRT nieuwsdienst heb ik het besluit genomen om niet naar Houffalize af te reizen.
Blijkt dat de omloop helemaal droog lag. Na vorige week Luxemburg weeral een koers op een uitdagende omloop door mijn neus geboord.
Merci Frank.
Ik weet het, hij doet er wellicht niet om, maar de laatste tijd gebeurt het wel meer, en dat in een zomer waarin de goed weer-dagen sowieso al schaars zijn.
Blijkt dat de omloop helemaal droog lag. Na vorige week Luxemburg weeral een koers op een uitdagende omloop door mijn neus geboord.
Ik weet het, hij doet er wellicht niet om, maar de laatste tijd gebeurt het wel meer, en dat in een zomer waarin de goed weer-dagen sowieso al schaars zijn.
deze vind je weer op de site van de knwuBianchi--Driver wrote:Waar kan ik de uitslagen vinden?