LCMT 2005 van 5 tot en met 8 mei 2005
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- homeboy
- Mountainbiker
Ik zal even zoate quoten enkele pagina's terug in deze topic.

Die zeveraars trainen misschien meer dan 1 toertocht per week.zoate wrote: Maar zoals ik reeds zei, hangt alles af van het aantal kilometers dat je normaal gezien het ganse jaar door rijdt. In mijn geval was dit slechts een toertocht per week en daardoor moest ik wel veel bijtrainen als voorbereiding.
-
christophe a
- Mountainbiker
Aankomst lcmt
Post by christophe a »
Ikke repareer jullie bikes gratis als ter problemen zijn, en dit s'avonds na de aankomst.
Laat eens weten of de service goed is?
- Bmweke
- Mountainbiker
Re: Aankomst lcmt
Ola dat moet ik noterenchristophe a wrote:Ikke repareer jullie bikes gratis als ter problemen zijn, en dit s'avonds na de aankomst.
Alé tot dan
- chris
- Mountainbiker
forget it ... wij hebben 10 euro betaald en terug gehad bij inleveren!AJ KWAK wrote:Shorty wrote: Geld is blijkbaar het enige waar ze aan denken....op de dolomiti vroegen ze 5 euro meer voor de chip
Sorry maar dit klopt niet. De dolomoti is "verstandig" 5€ verduurd.
De inschrijvingsprijs voor de dolomoti is dezelfde gebleven als in 2003. Maar de chipprijs(dus de waarborg voor chip) is 10€ ipv 15€ geworden, waardoor de bikers zonder dat ze het weten 5€ meer betalen voor hun marathon.