09.07.2016 - Avelgem - Krieretocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Brugse Racer
Mountainbiker

Re: 09.07.2016 - Avelgem - Krieretocht

Post by Brugse Racer »

62km + optielus gereden. Uiteindelijk 75km's met een grote funfactor! Vooral de lus "paterberg" en de optielus konden mij zeer smaken.
Ook bedankt aan de pechverhelping (Bruno) om mij zeer snel te depanneren ter hoogte van Kwaremont nadat ik een kettingbreuk had.
Net zoals vorig jaar enorm genoten van deze rit. Volgend jaar staat deze weer met stip aangeduid op mijn agenda.
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

filiep72 wrote:Oe dat jullie op da pironpad naar boven reden tussen al die losliggende kasseigrote stenen versta ik nie goe zulle ](*,) ](*,) . Tgaan der wel meer niet , dan wél bovengeraakt zijn peis ik. #-o Alhoewel: streekpiloten die het spel kennen en weten wat ze te wachten staat en zonder ' wandelaars' ? Moet inderdaad soms wel lukken. Een wegslippend voorwiel of een paar maal achtereen doordraaiend achterwiel is voorzekers al genoeg om tot stilstand te komen.
Ik wil méér bergen rond Wevelgem !
bergelen
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Mysterial11 wrote: Vroeg mij ook af welke privéstukken er eigenlijk inzaten. Bij eerdere toertochten stond dit aangeduid. Oude Kwaremont, Pironpad, Kluis en de spijker zou ik vb. heel graag nog eens rijden maar weet niet in hoeverre dit mag... Indien niet is dit natuurlijk een reden om volgend jaar opnieuw deel te nemen!
Oude Kwaremont, Pironpad, Kluis, Spijkerpad,.. zijn geen privéstukken. De aanloop naar het Pironpad (door den boer zijne hof) is wel privé, dus daar ga je een alternatief moeten voor zoeken.
Mysterial11
Mountainbiker

Post by Mysterial11 »

RigolleM wrote:
Mysterial11 wrote: Vroeg mij ook af welke privéstukken er eigenlijk inzaten. Bij eerdere toertochten stond dit aangeduid. Oude Kwaremont, Pironpad, Kluis en de spijker zou ik vb. heel graag nog eens rijden maar weet niet in hoeverre dit mag... Indien niet is dit natuurlijk een reden om volgend jaar opnieuw deel te nemen!
Oude Kwaremont, Pironpad, Kluis, Spijkerpad,.. zijn geen privéstukken. De aanloop naar het Pironpad (door den boer zijne hof) is wel privé, dus daar ga je een alternatief moeten voor zoeken.
En is daar een alternatief voor? Misschien heb iemand hier ervaring mee?

Via commentaar op Bloso-route Kluisbergen ook al gelezen van wat problemen met een boer maar daar staat ook geen alternatief op hoe je dit kan vermijden.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Mysterial11 wrote:
RigolleM wrote:
En is daar een alternatief voor? Misschien heb iemand hier ervaring mee?

Via commentaar op Bloso-route Kluisbergen ook al gelezen van wat problemen met een boer maar daar staat ook geen alternatief op hoe je dit kan vermijden.
Zal eens zien straks op mijn GPS bestand. Ik ben een tijdje geleden ook van de Paterberg naar het Pironpad gereden, zonder de boer zijne hof.

Edit:

Image

Groen = TT Avelgem
Roze = omleiding via de weg

Aub!
Last edited by RigolleM on Tue 12 Jul 2016 11:29, edited 1 time in total.
kurt d
Mountainbiker

Post by kurt d »

Samen met mijn zoon de 85km + optielus gereden.
Zoon het pironpad op, vader aan de kant gezet ](*,) .
We hebben ons geamuseerd.
Mysterial11
Mountainbiker

Post by Mysterial11 »

Zal eens zien straks op mijn GPS bestand. Ik ben een tijdje geleden ook van de Paterberg naar het Pironpad gereden, zonder de boer zijne hof.

Edit:

Image

Groen = TT Avelgem
Roze = omleiding via de weg

Aub!
Heel hard bedankt!
theodoorke
Mountainbiker
Location: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic

Post by theodoorke »

waar kunnen we de foto's vinden ???

Alvast bedankt en proficiat met de organisatie...!!!!

Mvg

Mes copains du VTT
mtbsdvd'83
Mountainbiker

Post by mtbsdvd'83 »

theodoorke wrote:waar kunnen we de foto's vinden ???

Alvast bedankt en proficiat met de organisatie...!!!!

Mvg

Mes copains du VTT

De Foto's komen in de loop van de week op http://www.ganzenhofkrieretocht.be onder foto's, dus nog even geduld.
andy vdb
Mountainbiker

Post by andy vdb »

Mooie rit alles was in orde!!!Hier zie je mij volgend jaar terug en hopelijk met betere conditie om eens de grote toer te doen (o)
Post Reply