Inderdaad, de 2 beste evenementen voor komend weekend : onze MTB tocht en Werchter Classic. In die volgorde natuurlijkpeltje wrote:Thanks voor snelle reactie kan ik op tijd naar werchter
09.07.2016 - Deireleiretocht - Dorne-Opoeteren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- HighTower
- Mountainbiker
- Location: X-trail Bold 5, specialized stumpjumper fsr elite 2011
Re: 09.07.2016 - Deireleiretocht - Dorne-Opoeteren
- Edlisjas
- Mountainbiker
Ja, je kan niet naast de grote feesttent kijken langs de Weg naar As.Erik.B wrote:welk adres moet ik ingeven, Weg naar As 73 Maaseik?
- HighTower
- Mountainbiker
- Location: X-trail Bold 5, specialized stumpjumper fsr elite 2011
Net terug van het eerste stuk uitpijlen. De ondergrond ligt er verrassend goed bij na die regen van de laatste weken.
Enkele grote plassen waar je makkelijk om heen kan. Twee echt slechte, onberijdbare stukken werden omgelegd (te drassig of volledig uitgespoeld).
Volgens de meteo voorspellingen zullen de weergoden ons de komende dagen goed gezind zijn en zal het ongetwijfeld weer een tof ritje worden
.
Dit jaar zal ook de tweede helft op de nodige plaatsen van kalklijnen voorzien worden. Onze speciale dank hiervoor natuurlijk weer aan de "Wringers" uit Voorshoven die ons jaarlijks bijstaan met het parcours. Hopelijk komen jullie massaal afgezakt naar Dorne.
Tot zaterdag.
Enkele grote plassen waar je makkelijk om heen kan. Twee echt slechte, onberijdbare stukken werden omgelegd (te drassig of volledig uitgespoeld).
Volgens de meteo voorspellingen zullen de weergoden ons de komende dagen goed gezind zijn en zal het ongetwijfeld weer een tof ritje worden
Dit jaar zal ook de tweede helft op de nodige plaatsen van kalklijnen voorzien worden. Onze speciale dank hiervoor natuurlijk weer aan de "Wringers" uit Voorshoven die ons jaarlijks bijstaan met het parcours. Hopelijk komen jullie massaal afgezakt naar Dorne.
Tot zaterdag.
- MC Johan
- Mountainbiker
Een feesttent en heel lovende commentaar over de vorige editie.
Een ideale combinatie voor mij als mountainbiker en prins carnaval van Ninove !
Tot morgen voor de 50 km !
- Edlisjas
- Mountainbiker
MC Johan wrote:Een feesttent en heel lovende commentaar over de vorige editie.
-
carlos bananas
- Mountainbiker
- Location: atlas devinci, revolver fs norco, the following evil, stage pyga
Post by carlos bananas »
Omdat ik morgen niet kan rijden vandaag afgezakt naar Dorne.
Ik heb het me ni beklaagd, de 50km was echt een top tochtje.
Veel single tracks met korte steile klimmen en de uitgeregende afdalingen maakte het allemaal wat technischer.
Ook het offroad gehalte lag zeer hoog, alleen maar asfalt gezien om ff over te steken om dan de volgende bos in te duiken.
Alleen een paar keer vol in de remmen moeten gaan tijdens een afdaling omdat het bordje van de de single track waar je dan halverwege moest indraaien echt ter hoogte van de track was en dan mocht er toch nog een pijltje vroeger hangen. maar dit is maar een detail.
Voor zo'n tochten teken ik elk weekend.
Tot volgend jaar.
Ik heb het me ni beklaagd, de 50km was echt een top tochtje.
Veel single tracks met korte steile klimmen en de uitgeregende afdalingen maakte het allemaal wat technischer.
Ook het offroad gehalte lag zeer hoog, alleen maar asfalt gezien om ff over te steken om dan de volgende bos in te duiken.
Alleen een paar keer vol in de remmen moeten gaan tijdens een afdaling omdat het bordje van de de single track waar je dan halverwege moest indraaien echt ter hoogte van de track was en dan mocht er toch nog een pijltje vroeger hangen. maar dit is maar een detail.
Voor zo'n tochten teken ik elk weekend.
Tot volgend jaar.