Deze rit al enkele malen gereden en zeker geen slechte rit.
Deze rit gaat richting Anzegem en Tiegem.
Adres: Feesttent
Tapuitstraat 63
8790 Waregem
Afstanden: 40(1 Bv) en 60km(2 Bv)
Start van 8u tot 14u
Na aankomst voor iedereen een boterham met ooflakke
02.07.2016 - Waregem - Waterhoek Mountainbiketocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 02.07.2016 - Waregem - Waterhoek Mountainbiketocht
ik vind het persoonlijk erg jammer (en dan vooral voor de organisaties) dat de grond overal zo verzadigd is.
ik ging hier ook komen rijden, maar wegens elke week modderploeteren, zal ik eens een weekend op de baan rijden.
modder even beu
ik ging hier ook komen rijden, maar wegens elke week modderploeteren, zal ik eens een weekend op de baan rijden.
modder even beu
Zoals steeds een mooie rit met de passages door de Spitaalbossen.
Ondanks de vele regen in de afgelopen weken was alles zeker goed te rijden, (doenbaar voor iedereen gezien ik zelf nooit voet aan de grond heb moeten zetten).
Organisatie was weer zeer gemoedelijk, jammer van het mindere weer in de voormiddag.
Enig min puntje misschien : hier en daar mocht er een extra pijltje geplaatst worden of de pijltjes op een meer zichtbare plaats gangen. (ik miste 2 maal een afslag hoewel er wel pijltjes gingen
)
Tot volgend jaar !
Ondanks de vele regen in de afgelopen weken was alles zeker goed te rijden, (doenbaar voor iedereen gezien ik zelf nooit voet aan de grond heb moeten zetten).
Organisatie was weer zeer gemoedelijk, jammer van het mindere weer in de voormiddag.
Enig min puntje misschien : hier en daar mocht er een extra pijltje geplaatst worden of de pijltjes op een meer zichtbare plaats gangen. (ik miste 2 maal een afslag hoewel er wel pijltjes gingen
Tot volgend jaar !
- ben de beer
- Mountainbiker
Post by ben de beer »
Was reeds 3 deelname en steeds met veel plezier,goede bevoorrading en prachtige rit alles was goed berijdbaar.tot volgend jaar.