Met de fiets van huis vertrokken, om 8u aangezet voor de 55km en weer naar huis gebold met op het einde slechts een paar regendruppels.
Tijdens de aprés een regenbuitje die de mensen van op het terras naar binnen joeg, maar zolang ik op de fiets zat was het qua weer een meevaller.
Parcours lag voor 95% goed, de Liniewegel lag bvb kurkdroog.
Hier en daar een paar plassen en wat modder, op de veldweg in de buurt van de Zuidlede moets je door wat diepere plassen.
Elders waren de meeste plassen te omzeilen.
Bepijling was ook in orde.
Gezien de hoosbuien, viel de tocht zeer goed mee en hadden de afwezigen ongelijk.
Genoten van een leuke en vooral snelle bikeronde.
26.06.2016 - Eksaarde - VTT Kruiskapel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 26.06.2016 - Eksaarde - VTT Kruiskapel
't was dik in orde wel een plensbui gehad aan de bevoorrading rond 10:40u van zo'n kwartier
maar voor de rest 't was modderig maar goed te doen
bij de volgende zeker terug aanwezig
maar voor de rest 't was modderig maar goed te doen
bij de volgende zeker terug aanwezig
Re: 26.06.2016 - Eksaarde - VTT Kruiskapel
Na een week bedenktijd en nog meer regen moet ik besluiten dat ik ervan heb genoten.ysewijne wrote:Heel mooie toer , steeds in orde .
Modder genoeg en af en toe voetje aan de grond waren niet vreemd aan deze toer, maar toch.
Eens een buitje en eens een bui konden er nog bij.
ik heb nog nooit zo snel ketting, cassette en remblokken vervangen als deze dagen, maar dat hoort erbij.
Verder doen mannen, ik heb ben altijd argwanig bij start op en voetbalplein, maar deze is echt de moeit waard.Bedankt.