24.06.2016 - Kalken - Avondrit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
troubleshootertje
- Mountainbiker
Re: 24.06.2016 - Kalken - Avondrit
Post by troubleshootertje »
Dit was de eerste maal dat ik deze rit reed, en het is me heel goed bevallen.
De regen van de vorige dagen had het parcour soms herschapen in kleine zwemvijvertjes, maar het was een plezier om erdoor te vlammen, het water had een heel aangename temperatuur en achter 10 minuten was je toch door het goede weer terug droog. Ik kon me nog eens goed uitleven in de modder, al bij al viel dit mee, zoveel modder was er nu ook niet.
Heel vriendelijke mensen, goede bevoorrading, en de doortocht door het café was de max.
Ik kom volgend jaar zeker terug.
De regen van de vorige dagen had het parcour soms herschapen in kleine zwemvijvertjes, maar het was een plezier om erdoor te vlammen, het water had een heel aangename temperatuur en achter 10 minuten was je toch door het goede weer terug droog. Ik kon me nog eens goed uitleven in de modder, al bij al viel dit mee, zoveel modder was er nu ook niet.
Heel vriendelijke mensen, goede bevoorrading, en de doortocht door het café was de max.
Ik kom volgend jaar zeker terug.
-
moorken
- Mountainbiker
aangename rit, denk dat het zowat bijna de eerste rit van het jaar was met echt zomerse temperaturen. De vele wegblijvers hadden ongelijk (280 rijders tov 400 vorig jaar was het laatste wat ik gehoord heb?) Waarschijnlijk allemaal ten onrechte schrik van de regen die de laatste dagen gevallen was. Er lagen wel enkele verzopen stukken bij, maar het grootste deel van het parcours was toch super berijdbaar!
Voor wie het wil herbeleven of moest missen: Modderfokkers Ride 2016 op het einde van het filmpje in het naar huis rijden overigens nog een cool klimparcours tegengekomen en eens uitgetest (zie einde video :) )
Voor wie het wil herbeleven of moest missen: Modderfokkers Ride 2016 op het einde van het filmpje in het naar huis rijden overigens nog een cool klimparcours tegengekomen en eens uitgetest (zie einde video :) )
foto's van de rit :
https://goo.gl/photos/wUPNcpeAVCvYBvVQ8" onclick="window.open(this.href);return false;
of
https://picasaweb.google.com/1096988444 ... 3710128561" onclick="window.open(this.href);return false;
https://goo.gl/photos/wUPNcpeAVCvYBvVQ8" onclick="window.open(this.href);return false;
of
https://picasaweb.google.com/1096988444 ... 3710128561" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dickie
- Mountainbiker
Iemand een track opgenomen?
Normaal staat deze tt altijd in mijn agenda genoteerd, maar door de avondbraderij in onze gemeente niet kunnen deelnemen
.
Zaten er privé-stukken in?
Normaal staat deze tt altijd in mijn agenda genoteerd, maar door de avondbraderij in onze gemeente niet kunnen deelnemen
Zaten er privé-stukken in?
@ patje2,ela da heeft nogal wa gekost zekers die 5 of 6 keer een fotoke laten pakken
,terwijl die lelijkaard van ikke nergens te bespeuren valt aan één van al die foto's,hoe ga ik de thuis weeral uitleggen é

En gewoonlijk rijden we altijd samen maar nu eens niet en heb u daar helemaal niet gezienpetruske wrote:@ patje2,ela da heeft nogal wa gekost zekers die 5 of 6 keer een fotoke laten pakken,terwijl die lelijkaard van ikke nergens te bespeuren valt aan één van al die foto's,hoe ga ik de thuis weeral uitleggen é
![]()
![]()
-
moorken
- Mountainbiker
Hier is de GPS file: Modderfokkers GPX
voor zover ik weet geen Privé stukken nee.
voor zover ik weet geen Privé stukken nee.
Zeer mooi parcours, goede bevoorrading en een vrij hoog niveau zodat er nergens opstroppingen waren
Enige minpuntje was de bepijling...
Al ben ik er volgend jaar zeker opnieuw bij
Dank aan de organisatie!
Enige minpuntje was de bepijling...
Al ben ik er volgend jaar zeker opnieuw bij
Dank aan de organisatie!