Catalunya - Spanje
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
De banden met toppen zullen er nu wel op blijven want de moddermaanden komen eraan. En wat de volgende keer betreft wie weet doorbreken we onze traditie niet een keer en gaan we 2 maal naar dezelfde streek op reis dan kunnen we de rest van de routes nog even doen en dan wat beter afgetraind. Hoe staat het met de WILDE plannen om te fietsen van Belgie naar de Costa Brava ? Nog geen spijt van de uitdaging ?
- bRuCe AlMiGhTy
- Mountainbiker
Post by bRuCe AlMiGhTy »
De eerste 2 weken van september ook gaan fietsen langs de Costa Brava.
Roses en Platja d'Aro waren echt wel de beste spots. In Roses moet je wel zelf de weg zoeken, maar met wat fantasie kan je daar prachtige toeren rijden.
In Platja d'Aro heb ik de routes (7,8en 9) gevolgd. Het zijn idd prachtige toerkes.
Verder nog Tossa de Mar (viel wel mee om te biken) en Lloret de Mar (eerder saaie toerkes, ondanks de vele mogelijkheden daar) gedaan.
Om te gaan biken is deze streek echt wel ideaal. Wel op 2 weken tijd m'n nieuwe Ritchey Zmax (vanachter) bijna kaal gereden...
Roses en Platja d'Aro waren echt wel de beste spots. In Roses moet je wel zelf de weg zoeken, maar met wat fantasie kan je daar prachtige toeren rijden.
In Platja d'Aro heb ik de routes (7,8en 9) gevolgd. Het zijn idd prachtige toerkes.
Verder nog Tossa de Mar (viel wel mee om te biken) en Lloret de Mar (eerder saaie toerkes, ondanks de vele mogelijkheden daar) gedaan.
Om te gaan biken is deze streek echt wel ideaal. Wel op 2 weken tijd m'n nieuwe Ritchey Zmax (vanachter) bijna kaal gereden...
-
white chocolate
- Mountainbiker
Post by white chocolate »
Ik ga deze zomer richting van Rosas. Indien er iemand informatie heeft over mtb daar, zou ik daar gerust een copietje van willen krijgen of het adres waar je deze info kan krijgen. Zou misschien ook wel naar la bisbal of platja de aro gaan om te gaan fietsen, dus ook van daar is alle info welkom.
Op deze site http://www.gencat.net/turisme/btt/ca/ba ... damapa.htm
kan je informatie vinden over de verschillende route die in Castell d'Aro vertrekken. Dit ligt juist achter platja d'Aro en dit is eigenlijk het centrale punt waar de mooiste routes vertrekken. Van hieruit kan je richting Sant Feliu en Tossa. Maar ook de andere richting Palamos, Bisbal.
kan je informatie vinden over de verschillende route die in Castell d'Aro vertrekken. Dit ligt juist achter platja d'Aro en dit is eigenlijk het centrale punt waar de mooiste routes vertrekken. Van hieruit kan je richting Sant Feliu en Tossa. Maar ook de andere richting Palamos, Bisbal.