19.06.2016 - Buizingen - Sabboika
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
PeterG
- Mountainbiker
Re: 19.06.2016 - Buizingen - Sabboika
Het regent momenteel in Halle (Buizingen) zoals de vorige dagen/weken ook... Woensdag nog op pad geweest en sommige stukken is ploeteren. Weet nu het parcours niet echt maar steek maar banden met voldoende profiel. Ik vraag me wel af of de zavelput opnieuw wordt afgedaald? Ligt die er niet verschrikkelijk bij?
Zaterdag begin van de namiddag zal een laatste stand van zaken worden meegedeeld na het pijlen.De zavelput staat alleszins op het programma !Tot zondag (men belooft alleszins een droge zondag !
Alle pijlploegen zijn terug .Het parcours is klaar om U allemaal te ontvangen en veel mountainbikeplezier te bezorgen.De ondergrond is meestal bosgrond (dus vocht doorlatend)en zeker geen klei ofte leem waardoor zowat alles bereidbaar is op een paar korte kleine nijdige hellingskes na die door de nattigheid nogal wat technische vaardigheid vragen.De mensen van de kluis in virginal gaan de pootjes voor ons openen zodat we ongestoord kunnen doorrijden.We zijn er met gans de ploeg van overtuigd dat we U ook dit jaar weer een vernieuwd verassend parcours en een super apres bike kunnen voorschotelen.Tot morgen.
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
ondanks de regen
ga ik aan deze voor de 4e keer deelnemen, andere 3 x mooie tocht met genoeg uitdaging en nu richting Virginal lijkt me een top tochtje te worden en nu maaar hopen dat het er niet te vettig bij ligt met van die baggerstroken
, maar ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus morgen gewoon aanwezig

Amai, wat hebben wij genoten van deze TT.
een dikke proficiat voor de organisatie
zeer vriendelijke ontvangst voor-en-na, prima bevoorradingen, goede bepijling, en super parcour
ook al vonden wij het de voorbije jaren ook wel prima, dit 'ander' parcour is ons ook dik bevallen.
Soms (écht wel lekker) vettig én pittig, maar dat maakte de uitdaging en fun alleen maar groter!
tot de volgende!!
een dikke proficiat voor de organisatie
zeer vriendelijke ontvangst voor-en-na, prima bevoorradingen, goede bepijling, en super parcour
ook al vonden wij het de voorbije jaren ook wel prima, dit 'ander' parcour is ons ook dik bevallen.
Soms (écht wel lekker) vettig én pittig, maar dat maakte de uitdaging en fun alleen maar groter!
tot de volgende!!
Vettig op veel plaatsen maar een zeer mooie tocht zoals steeds.
Proper de 42 uitgereden met een 800 hm op de teller!
Tot de volgende editie!
Grtz van de Gesdaikers (blauwbloezen)
Proper de 42 uitgereden met een 800 hm op de teller!
Tot de volgende editie!
Grtz van de Gesdaikers (blauwbloezen)
- dwphilippe
- Mountainbiker
Post by dwphilippe »
Ik heb de 42 gereden en heb er echt van genoten.
Bedankt
Bedankt
-
manontheside
- Mountainbiker
Post by manontheside »
Hier voor het eerst in mijn mountainbike carrière de pechdienst moeten bellen. Scheur van 3 cm in mijn achterband na 3 km en het was voorbij met de pret. Jammer, als ik zie wat er daarna nog allemaal kwam...
Volgend jaar herkansing
Volgend jaar herkansing