Wij zijn met een tevreden gevoel naar huis gereden. Gestart voor de 45km die er bij aankomst 47 waren. Nergens mis gereden, want ik had de gpx file gedownloaded.
Hier en daar wel gezien dat sommige pijltjes op het laatste nippertjes hingen.
Wat het parcours betreft, dit was misschien niet het beste dat de streek te bieden heeft, maar er was een mooie afwisseling road/off-road. Als we iedere week over dezelfde baantjes fietsen wordt er ook geklaagd. Nu waren er een paar alternatieve baantjes, maar deze waren zeker ook leuk. Wij hadden 700hm bij aankomst.
11.06.2016 - Zwalm - 5e Boekeltocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 11.06.2016 - Zwalm - 5e Boekeltocht
Deze ook gereden en vond het een goede rit.
Er zijn toch mensen die overal commentaar op hebben.
Hier en daar een pijltje meer mocht. Blij dat er nog kleine organisaties zijn die iets op poten willen zetten.
Hier en daar een pijltje meer mocht. Blij dat er nog kleine organisaties zijn die iets op poten willen zetten.
Rebbeke wrote:Deze ook gereden en vond het een goede rit.Er zijn toch mensen die overal commentaar op hebben.
![]()
Beste,
bedankt voor je feedback en positieve ervaring.
We blijven een kleine organisatie en proberen toch alternatieve stukken op te zoeken.
Wie adviezen heeft mag deze steeds mailen naar kurt.eeckhout4@telenet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
mvg
Kurt en Stefan
Ook de 45 gereden , leuke tocht in mijn eigen streek met nog enkele door mij onbekende wegjes als beginnende mtb'er . Hier en daar idd een pijltje te laat of verdwenen maar door de gpx data de weg gevonden .
eerste rit (voor mij) met vooraf verkregen gps, gpx track !!
Héél goed, zouden ze allemaal moeten doen.
Is toch een stuk aangenamer rijden als je weet dat
je juist zit.
65km.rit.
Héél goed, zouden ze allemaal moeten doen.
Is toch een stuk aangenamer rijden als je weet dat
je juist zit.
65km.rit.