ah toch nog fietsers in leuven sé
Ook mensen die vanaf laat ons zeggen maart of zo s avonds in de week met de koersfiets mee tochtjes willen gaan maken?
groeten, tim
Omgeving Leuven
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Zoek vaste bike partner, omgeving Leuven. Of club.
Ik ben 15j.
Ik zoek dus iemand waar ik de woensdag namiddag, vrijdag avond en in het weekend mee kan gaan rijden.
Ik ben al gaan aankloppen bij verschillende clubs maar dit is telkens niets geworden.
Voor meer details, liefst een pb of e-mail.
Ik zoek dus iemand waar ik de woensdag namiddag, vrijdag avond en in het weekend mee kan gaan rijden.
Ik ben al gaan aankloppen bij verschillende clubs maar dit is telkens niets geworden.
Voor meer details, liefst een pb of e-mail.
Leuvense competitierijders
Ik ben een 23 jarige doctoraatsstudent en zou vanaf dit jaar toch graag enkele mtb wedstrijden in de fun klasse meerijden. Ik ben dan ook op zoek naar andere personen in de buurt van Leuven die het zien zitten om 's avonds met mij te gaan trainen en ons samen voor te bereiden op enkele wedstrijden en marathons.
- Splenter
- Mountainbiker
Aha, wel er bestond al een topic voor leuvense bikers.
Maar dat terzijde: ik studeer ook in leuven, laatste jaar LO. Ben zeker geinteresseerd om samen te gaan trainen. Voorkeur is wel om veel baankilometers te draaien (nu immers examens gehad en conditioneel op een laagtepunt). Vanaf 14 februari ben weer paraat in leuven. Je laat maar iets weten! Zend maar een pb of een mailtje!
O ja, mijn doelstellingen zijn geen fun-klasse wedstrijden, wel marathons rijden.
Maar dat terzijde: ik studeer ook in leuven, laatste jaar LO. Ben zeker geinteresseerd om samen te gaan trainen. Voorkeur is wel om veel baankilometers te draaien (nu immers examens gehad en conditioneel op een laagtepunt). Vanaf 14 februari ben weer paraat in leuven. Je laat maar iets weten! Zend maar een pb of een mailtje!
O ja, mijn doelstellingen zijn geen fun-klasse wedstrijden, wel marathons rijden.
Hey, ik zit niet op kot maar studeer wel in Leuven (meestal aan de Celestijnenlaan). Ik rij competitie (niet super ofzo ze
), gewoon voor 't plezier maar probeer dus wel zoveel mogelijk te trainen. 'K Train meestal met de koersfiets en 'k kom wel dikwijls langs of in de buurt (Oud-Heverlee) op mijn trainingen.
Laat maar iets weten, vanaf volgende week kan 'k terug een stuk meer rijden..
Laat maar iets weten, vanaf volgende week kan 'k terug een stuk meer rijden..
bikers/bike-sters in Leuven?
Hallo,
Ik ben een doctoraatsstudent in Leuven, en zoek mensen die, in de week of in het weekend ook eens graag op de fiets springen. Rijd zelf op een (misschien) iets meer dan gemiddeld niveau (vroeger nog competitie gereden!), maar fiets nu vooral voor het plezier (wat betekent: pintje achteraf!). Ik rijd zowel MTB als op de weg. Nu de lente en zomer er aan komt, iets vaker het laatste. Zou vooral blij zijn met mensen die na het werk (binnenkort, zomeruur) nog een uurtje à anderhalf willen fietsen. In het weekend hoop ik dan (o conditie wo bist du?) stilaan 60à 70 km aan te kunnen.
Geïnteresseerd?
Reageren kan ofwel hier, ofwel joerischrijvers@hotmail.com
Met twee maakt misschien wel een wereld van verschil!
Ik ben een doctoraatsstudent in Leuven, en zoek mensen die, in de week of in het weekend ook eens graag op de fiets springen. Rijd zelf op een (misschien) iets meer dan gemiddeld niveau (vroeger nog competitie gereden!), maar fiets nu vooral voor het plezier (wat betekent: pintje achteraf!). Ik rijd zowel MTB als op de weg. Nu de lente en zomer er aan komt, iets vaker het laatste. Zou vooral blij zijn met mensen die na het werk (binnenkort, zomeruur) nog een uurtje à anderhalf willen fietsen. In het weekend hoop ik dan (o conditie wo bist du?) stilaan 60à 70 km aan te kunnen.
Geïnteresseerd?
Reageren kan ofwel hier, ofwel joerischrijvers@hotmail.com
Met twee maakt misschien wel een wereld van verschil!
-
Elenneok
- Mountainbiker
Die doctoraatstudenten hebben precies nog al vrije tijd zeg!
Ik ben er nl ook ééntje! Ook in Leuven nog wel zeg!
ene keer als het zomeruur in werking is getreden wil ik zeker eens mee gaan crossen in de bossen. Dit jaar heb ik al ieder weekend een TT-tje kunnen meepikken, dus conditioneel zit het wel snor (naar mijn eigen normen).
Tot binnenkort misschiens,
ikke
Ik ben er nl ook ééntje! Ook in Leuven nog wel zeg!
ene keer als het zomeruur in werking is getreden wil ik zeker eens mee gaan crossen in de bossen. Dit jaar heb ik al ieder weekend een TT-tje kunnen meepikken, dus conditioneel zit het wel snor (naar mijn eigen normen).
Tot binnenkort misschiens,
ikke